BMW 550i modificat de fosla.de sau BMW M5 F10?

BMW 550i fosla

În prezent, automobilele de serie sunt din ce în ce mai puternice și la un preț mai accesibil.

Costul unui BMW 550i este de cca. 60.000 euro. Iar prețul unui BMW M5 F10 depășește cu ușurință 100.000 euro. Dar ce ne aduce din standard un BMW M5 F10?

560 CP și un cuplu de 680 Nm. Ai spune că este fenomenal, ei bine la acestă putere este impresionantă și totodată periculoasă dacă puterea celor 560 de cai nu este stăpânită corespunzător!

fostla.de a devenit recent dealer pentru PP-Performance acoperind nordul Germaniei. Și cu acestă ocazie ne propune o alternativă serioasă la BMW M5 F10. Pentru 15.000 euro în plus, față de prețul unui BMW 550i, primim în primul rând o modificare PP-Performance ce conține o modificare electronică de nivel 2 a motorului, „downpipes” și deblocarea vitezei maxime.

Rezultatul este unul „groaznic” pentru cei care înțeleg ironia, adică puterea crește de la 408 la 570 CP, iar cuplul devine aproape de necontrolat, crescând de la 600 la 800 Nm. Culoarea BMW-ului de serie 550i este schimbata în una metalică-mată, „pentru a fi deosebită imediat pe stradă de către poliție”. În plus, fostla.de își adaugă amprenta și pe elementele exterioare ale automobilului, incluzând ferestre, faruri, stopuri și spoiler. Iar la interior fostla.de te va face să te simți ca într-o rachetă pe patru roți. De fapt, cum ar putea fi altfel, acest BMW cu cei 570 de cai primiți de la fostla.de?

Continuând, tot în prețul de 15.000 euro, este inclus pachetul M, noul bolid este coborât la pământ cu încă 35 mm, iar jantele Yido Performance YP1 Talia au dimensiunea de 20 inci pentru a ieși în evidență. Iar „sonorul” este asigurat de „downpipes” care sunt parte a performanței M5.

În final, este mai ieftin și mai puternic să te gândești la un BMW 550i modificat de fostla.de, decât să optezi pentru M5 F10 livrat de către fabrică, ca pentru orice alt client care are putere financiară, însă este orbit de ea!

2014-fostla-de-BMW-550i-Details-3-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Interior-1-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Interior-2-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Interior-3-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Static-1-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Static-2-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Static-3-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Static-4-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Static-7-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Static-8-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Static-9-1680x1050 2014-fostla-de-BMW-550i-Testing-2-1680x10502014-fostla-de-BMW-550i-Details-1-1680x1050

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.