Fondată în anul 2004, compania RELEVANCE MANAGEMENT și-a început activitatea cu un proiect-pilot realizat de o echipă formată din trei oameni. Recunoașterea modelului de business Relevance, bazat pe platforma suedeză QlikView, a venit rapid, în următorii 2-3 ani, pe măsură ce tot mai multe companii au ales serviciile Relevance. ”Cel mai interesant lucru vizavi de modelul de business Relevance este faptul că suntem o companie specializată, ce oferă numai soluții Business Intelligence și nimic altceva”, explică Ionuț Toader (37 ani), unul dintre cei doi fondatori.
De la decizia inițială, de a lucra exclusiv pe aplicația QlikView, cei doi fondatori nu au abdicat în cei 10 ani de la înființare, astfel că echipa Relevance a continuat să se perfectioneze pe această nișă, demonstrând că alegerea a fost inspirată, tot mai multe companii apelând la implementarea soluției.
”Acum zece ani nu auzise multă lume de soluțiile de tip Business Intelligence, ca să nu mai spun de cele de tip Business Intelligence Asociativ, cu toate că eram implicată în implementări de ERP-uri, fiind parte dintr-o comunitate mică, a celor care educau piața în această zonă”, își amintește Mihaela Stanel, Business Developer, Relevance Management.
Numărul partenerilor firmei a depășit, în prezent, numarul 100, și tendința este de creștere, întrucât beneficiarii au observat că procesul decizional s-a simplificat, a devenit mai eficient şi mai rapid, eliminându-se acei pași repetitivi dintr-un lanț procedural intern de raportare. Nume importante fac parte din portofoliul Relevance: ING BANK ROMANIA, DANONE, ELECTROPRECIZIA, CRISTIM, REGINA MARIA, HOLCIM, SAINT GOBAIN, PROFI, ZAREA, NETBRIDGE etc.
După 2009 au fost revizuite planurile, echipa a fost extinsă, iar noua abordare, pe același model de business, s-a văzut în rezultatele finale ale anului 2010: o creștere de peste trei ori a cifrei de afaceri – de la 148.000 euro la 520.000 euro.
Piaţa a impus o nouă resetare a businessului, în 2013, astfel că au fost operate modificări în structura de personal, dar și în business ca atare, ceea ce a determinat intrarea pe un nou ciclu de creștere. Anul 2014 se va încheia cu o cifră de afaceri ȋn creştere cu 35% faţă de 2013.
Trei sunt motivele pentru care clienții ar alege să lucreze cu Relevance, consideră cei doi fondatori: pasiunea pentru soluțiile de Business Intelligence, ceea ce se traduce în rezultate foarte bune, obținute în cel mai scurt timp posibil; experiența necesară pentru a înțelege perfect necesitățile clienților și a oferi astfel recomandări competente și suport corespunzător; soluțiile informatice de talie globală utilizate, care aduc acestor clienți beneficii considerabile, demonstrate in situații reale de business.
”Anul acesta, Relevance a împlinit 10 ani de existență, iar maturitatea firmei și experiența echipei s-au transpus într-un an cu realizări deosebite și vom depăși în final ceea ce ne-am propus anul trecut”, menționează Andrei Vasilescu, Executiv Manager.
În 2014, Relevance Management a început noi proiecte: Business Intelligence în Cloud, implementare DataWarehouse, precum și un conector special care automatizează extragerea de date din SAP către QlikView.
„Relevance şi-a ȋnceput activitatea din pasiune pentru Business Intelligence, iar acest element a rămas un punct central ȋn activitatea noastră. Ne bucurăm să vedem că piaţa soluţiilor Business Intelligence s-a maturizat şi credem că, pe undeva, ne-am adus şi noi contribuţia. Echipa Relevance va rămâne ȋn continuare alături de companiile din România pentru a le oferi soluţii optime de luare a deciziilor, oferindu-le ȋntreaga noastră expertiză ȋn acest domeniu.” a declarat Ionuţ Toader, Managing Partner Relevance, la aniversarea celor 10 ani.
Lasă un răspuns