Intr-o perioada in care locurile de munca bine platite sunt sublime, insa lipsesc cu desavarsire, perspectivele dezvoltarii unei afaceri proprii par mai atragatoare ca niciodata.
Franciza imobiliara achizitionata ii permite unei persoane sa devina propriul sau angajator. In momentul in care s-a cumparat franciza, perosna respectiva a intrat in randul antreprenorilor. Nu-i mai zice nimeni ce are de facut, nu mai este obligata de un superior sa faca ore suplimentare neplatite si nimeni nu-i mai stabileste obiective zilnice imposibil de atins. Iata 5 motive pentru care franciza imobiliara Galaxy Imob este raspunsul la dilema „Imi deschid propria afacere?” sau „Raman angajat toata viata?”.
Franciza imobiliara #1: Propriul sef
Acesta este visul tuturor celor care isi doresc sa aiba propriul business: sa nu mai aiba niciun sef. Sa scape de cosmarul ca unul sau altul sa ii faca programul sau sa ii spuna ce are de facut ori sa-l penalizeze pentru ca rezultatele sunt „sub asteptari”.
Franciza imobiliara #2: Se castiga mai multi bani
In general, milioanarii provin dintre antreprenori si mai rar din randurile angajatilor. Primii pot deduce cheltuieli cu administrarea afacerii spre deosebire de angajati care nu au aceasta optiune si, prin urmare, la final raman cu mai putini bani in cont.
3. Se cheltuie mai putini bani
Oricine poate fi blocat in trafic in drum spre birou? Daca biroul este acasa blocajele sunt numai simple amintiri. In plus, toti banii pe care altfel s-ar fi dus pe benzina acum raman in portofel. Chiar si daca biroul este in oras tot exista in avantaj, de vreme ce locatia este aleasa de antreprenor. Ca sa nu mai vorbim de pranzurile luate la restaurant, care pot intra la capitolul intalniri de afaceri si prin urmare nu trebuie achitate cu banii personali.
4. Apare varietatea
Atunci cand cineva este angajat, de obicei primeste cateva instructiuni de la superiorul sau ierarhic dupa care incepe sa indeplinesca sarcinile trasate. Stie tot ce este nevoie pentru pentru a-ti atinge obiectivele profesionale si cam atat, nu mai era loc de dezvoltare. Pentru ca, de obicei, jobul ramanea la fel, asa ca nu necesita acumularea de noi cunostinte. In schimb, ca antreprenor oamenii trebuie sa se adapteze mereu, sa invete in fiecare zi, afla informatii noi, capata noi abilitati intrucat fiecare client nou aduce si provocari noi.
5. Echipamente tehnice vin atunci cand este nvoie de ele
Intr-o organizatie este nevoie de o multime de semnaturi ale managerilor daca, spre exemplu, cineva isi direste un nou laptop (pentru ca actualul este vechi si abia se misca cand este nevoie de el). Asa apar sentimentele de frustrare pentru ca intotdeauna se depinde de altii pentru a se primi echipamentul necesar. Si chiar daca managerul a semnat cererea este posibil sa treaca chiar si luni pana sa se intre in posesia produsului dorit. Ca antreprenor toate acestea dispar de vreme ce el este care decide ce este nevoie si cand trebuie achizitionat obiectul necesar.
Lasă un răspuns