Timp de 2 zile la Willbrook Platinum Business & Convention Center a avut loc cel mai important eveniment nisat pe Search Engine Marketing din Europa de Sud-Est, dedicat oamenilor de marketing, brand managerilor, coordonatorilor de business-uri si antreprenorilor online. In cifre, SEM Days 2014 a insemnat 23 de speakeri internationali si locali, 9 prezentari, 2 paneluri de discutii, 14 workshop-uri si 400 de participanti din Romania si tarile vecine.
Concluziile sunt interesante:
– Viitorul este mobil!
– 90% din datele disponibile la nivel mondial au fost generate in ultimii 2 ani, insa 80% din acestea nu sunt structurate;
– SEO s-a schimbat definitiv si daca nu reusesti sa te adaptezi schimbarilor rapide nu vei reusi sa performezi in online;
– Pozitia numarul 1 in cautarile Google este dorinta tuturor companiilor, insa testarea altor pozitii in search poate aduce rezultate surprinzatoare, la costuri mult mai mici;
– Analizele si datele statistice din online nu au nicio valoare daca nu ai un obiectiv clar;
– Interactioneaza cu cei care intra in contact cu tine online, intreaba-i ce-si doresc si foloseste datele astfel obtinute pentru a optimiza experienta pe care le-o oferi cand vor reveni;
– Continutul repetitiv si plictisitor fiind principalul motiv pentru care paginile de brand din Social Media primesc unfollow;
– Continutul potrivit, pentru audienta potrivita, la momentul potrivit si in locul potrivit;
– YouTube este un canal potrivit pentru cresterea notorietatii brand-ului si pentru a genera conversatii in jurul brandului.
Lasă un răspuns