Cu un sprint sub 4 secunde până la 100 km/h proaspătul Golf R modificat de OETTINGER integrează o nouă simfonie pe 400 de „octave”. Golf-ul R aleargă cu o iuțeală maximă de 280 km/h, și are un cuplu de 500 Nm. În testul realizat de AutoBild de pe Sachsenring, Golf-ul R a „marcat” cel mai bun timp de pe circuit: 1:11:939 minute, atins de un automobil din clasa compactă.
Modificările aduse de OETTINGER pentru Golf-ul R de serie sunt: „body kit” (de la 2690 euro), „OETTINGER Engine Power Command“ care „împinge” puterea motorului de serie de la 300 la 400 CP (cu un cost de 8360 euro), frâne OETTINGER-Racing (3590 euro) și jante pe 19 sau 20 țoli care încep de la 2890 euro. Probabil că OETTINGER este mai puțin cunoscut, dar tunerul a scris multe povești de succes din 1950!
Revenind la competiție, Golf-ul R OETTINGER a obținut locul 9 în clasamentul general, însă cu toate acestea a fost considerabil mai rapid decât multe alte AMG-uri tunate, BMW M3, Corvette și Porsche. Iar pentru ca umilința să fie la cel mai înalt nivel, pe tot parcursul competiție Golf-ul a purtat pe lunetă sloganul „Catch me if you can“!
Lasă un răspuns