MPG – BOOST mi-a redus consumul de combustibil cu 17% în primul test.
Am auzit de diferite dispozitive care îți reduc consumul de benzină, dar recunosc că nu am avut sansa să le testez până acum. Din fire sunt cam neîncrezător în produsele care se laudă că îți reduc consumul de benzină sau motorină până nu am șansa să le testez și să constat pe propria piele dacă aduc sau nu un beneficiu.
Iată că am avut ocazia să testez un nou aditiv pentru combustibil produs în USA, care fie că vorbim de benzină sau motorină, produsul chiar a dat roade de la primul test.
In mod normal cu 10 litri parcurg cu VW Lupo cca. 160 de km. Dupa ce am adăugat aditivul și am parcurs cca. 20 km, a crescut puterea motorului sesizabil în sensul că, în mod normal la 70 km/h in viteza a V-a aveam 2500 – 2600 de rpm, iar acum turometrul se situează pe la 2300 rpm. Motorul de pe Lupo este de 999 cm cubi, adică de 1 litru și este pe benzină.
Așadar am finalizat primul test, am alimentat cu 10 litri si cu 1,4 ml de MPG – BOOST. A crescut puterea motorului, iar distanța pe care am parcurs-o s-a mărit cu 30 km, adică la 190 km.
Deci fără aditiv parcurgeam 160 de km cu 10 litri, în condiții de deplasare în oraș de 40% și respectiv 60% în afara orașului. Deci o medie a consumului de 6,25 litri la 100 km.
Testul 1 MPG – BOOST
Cu aditiv MPG – BOOST am parcurs 190 km cu 10 litri. Acum consumul a ajuns la 5,26 litri/100km de la 6,25 litri cum era în mod normal pentru un consum mediu. Deci cu MPG – BOOST mașina mea consumă cu 1 litru mai puțin!
Testul 2 MPG – BOOST
S-a desfășurat în aceleași condiții descrise mai sus (adică deplasare în oraș 40% și în afara orașului 60%). Excepție este că, am condus foarte sportiv, în multe dintre cazuri am schimbat vitezele pe la 4000 – 5500 rpm. A fost firesc să merg sportiv pentru că mi-a crescut puterea și nu am putut sa mă abțin. În oricare dintre noi există un mic „Schumacher”. Așadar am alimentat cu 19,6 litri si cu 2,8 ml de aditiv. În mod normal in cazul unui condus sportiv consumul mediu ajunge la 7 – 7,5 litri. Cu aditivul MPG – BOOST am obținut un consum 5,52 litri, adică am parcurs 355 km în loc de 270 km (fără aditiv și condus sportiv). Deci în cazul unui condus sportiv am făcut o economie de cel puțin 1,5 litri la fiecare 100 km. În plus, s-a modificat puterea motorului considerabil, in sensul că micul VW Lupo din 2001 cu motorul de 1 litru, poate sa accelereze lejer de la 40 km/h chiar și în viteza a V-a și chiar cu patru persoane in mașină!
Testul 3 MPG – BOOST
Testul cu numărul 3, a avut loc în aceleași condiții ca și la testul 2. Doar că 30% din distanța parcursă am condus economic și 70% am condus sportiv. Am alimentat cu 8,77 litri și un 1 ml de aditiv MPG -Boost și am parcurs 157 km. Rezultând un consum de 5,59 litri/100 km.
Testul 4 MPG – BOOST
Testul cu numărul 4, a avut loc în aceleași condiții ca și la testul 2. De data aceasta m-am abținut și am mers economic. Am alimentat cu 9,6 litri și un 1 ml de aditiv MPG -Boost și am parcurs 183 km. Rezultând un consum de 5,25 litri/100 km. Parte interesantă este, că la un moment dat la semafor am uitat în treapta a II-a de viteze, și am pornit lejer, și firește am avut surpriza când am vrut să schimb viteza (era deja în viteza a II-a)!
Testul 5 MPG – BOOST
În acest test am reușit să conduc economic cca. 70% din distanța parcursă. Deși este destul de greu când puterea ți-a crescut și ești conștient că vei pleca primul de la stop, evident am accelerat până la 50 km/h (viteza legală). Am parcurs 164 km cu 8,76 litri. Consum rezultat: 5,34 litri/100 km. Dar vreau sa menționez că am alimentat de la MOL, în testul anterior am alimentat de la Soccar. Apropo alimentați de la Soccar și pur și simplu o să parcurgeți o distanța mai lungă cu aceeași cantitate de benzină.
Testul 6 MPG – BOOST
Iată că am reuști să conduc economic în cca. 90% din distanța pe care am parcurs-o. Am alimentat cu 9,6 litri și 1 ml de MPG Boost. Am parcurs 188 km, și am obținut o medie de 5,11 litri pentru 100 km!
Testul 7 MPG – BOOST
Cu 16 litri alimentati de la benzinaria Socar si 1,6 ml de MPG Boost am parcurs 307 km. Astfel, am realizat un consum mediu de 5,21 litri / 100 km.
Testul 8 MPG – BOOST
Acest test s-a desfăsurat mai mult în oraș. Adică 70% m-am deplasat în oraș, iar 30% în exteriorul orașului. Alimentarea a fost de 16 litri. Am parcurs 261 km, cu un consum de 6,13 litri / 100 km.
Concluzie MPG – BOOST – economie de combustibil și putere cu cca. 20% mai mult
Cu MPG BOOST, reduci consumul de combustibil cu 20% și crești puterea motorului cu cca. 20%. Inițial nu am crezut că o să beneficiez de vreun avantaj cu MPG – Boost, însă acum produsul chiar mi-a adus o economie consistentă de combustibil, iar când accelerez se simte diferența de când „administrez” acest aditiv!
în prezent, automobilul meu se conduce mult mai ușor! Rezultatul meu nu s-a lăsat așteptat, din câte am înțeles de la distribuitor, în normal abia după primul plin, adică după ce consumi cca. 60 de litri, observi că îți crește puterea motorului și îți scade consumul. Așadar o să continui testele și o să le adaug rezultatele lor în cadrul articolului până o să ating probabil 10 teste sau mai mult!
Sfat: pentru a obține cele mai bune rezultate când utilizați MPG Boost, este recomandat să alimentați de la aceeași benzinărie sau de la același stație peco.
În filmul de mai jos puteti sa vedeti cum un VW Lupo poate accelera lejer în viteza a V-a de la 40 km/h.
Notă: pe piața românească există și alte persoane care se consideră „distribuitori autorizați” ai produsului MPG BOOST, și care din dorința de a face profituri „peste noapte” au măsluit produsul, iar rezultatele lasă de dorit. Comandați produsul doar de la distribuitorii autorizați MPG România!
Alte teste:
Domnul Rocaci Dumitru posesor al unui Logan (cu remorcă) fabricație 2008 cu motor de 1.4 Mpi benzină, consum 9l/100km, iar după 10 litri cu aditivul Mpg Boost a avut un consum de 7.7 l/100km, în concluzie a scăzut consumul cu 1.3 l/100 km.
Doamna Simona Borut posesoare al unui Bmw X3 pachet M 4 x 4, fabricație 2007 motor 2 litri motorină, consum 6,8/100km în afara orașului, după 60 litri cu aditivul Mpg Boost consumați in drum spre mare i-a scăzut consumul la 5,3/100km, avănd un consum cu 1.5l/100km mai puțin!
Mențiune: rezultatele sunt individuale deoarece la alte automobile pot apărea mai rapid si la alții mai tarziu deoarece aici contribuie mai mulți factori (an fabricatie, km rulați, bujii, calea de evacuare etc.), dar într-un final toate rezultatele duc la o reducere a consumului cu 20-30%.
Alte teste video:
Despre produs conform producatorului:
MPG – BOOST Original distribuit de Mpg Romania are un impact revoluţionar asupra camerei de ardere a motorului, reducănd emisiile de substanţe nocive în mediul înconjurător şi oferind o economie reală de combustibil. MPG – BOOST utilizează un catalizator unic de ardere, elaborat în industria aerospaţială pentru asigurarea performaţelor maxime. Acest catalizator, întalnit doar în seria MPG, accelerează rata reală de combinare a combustibilului cu aerul în camera de ardere. Drept rezultat se majorează semnificativ viteza de ardere a combustibilului.
Tehnologia catalitică şi petrochimică MPG-Boost ajută la:
– Reducerea emisiilor excesive;
– Îmbunătăţirea performanţelor motorului;
– Prelungirea duratei de funcţionare a bujiilor, injectoarelor şi supapelor;
– Îmbunătăţirea distribuţiei de umiditate;
– Mărirea caracteristicile octanice ale combustibilului si scaderea consumului cu pana la 20% – 30%.
Se utilizeaza la toate categoriile de autoturisme, moto, barci, generatoare etc.
Cu noua tehnologie Mpg Boost faci o economie de pana la 3000 lei cu un flacon de 236ml aditiv eco care este valabil pentru 2360 litri combustibil, flaconul costa 250 lei. Comenzi directe: 0756 658 605, distribuitor autorizat MPG BOOST, Ciprian Foica.
Am un golf 4 1.9 tdi din 2002 si am folosit aditiv pt combustibil Metabond produs in Germania, costa 100 ron si e valabil pt 100 litri si mi-a facut o economie de 1 litru pe extern si in oras nimic.Am gasit pe Mpg Boost tot la pretul de 100 ron pe net si am zis sa-l incerc, dar din pacate si acest produs doar 1 litru mi-a redus consumul pe extern ca si in cazul Metabond-ului.O cunostinta mi-a recomandat distribuitorul autorizat Mpg Romania care distribuia Mpg Boost la un pret mai mare, dar defapt cand am luat legatura cu dansul mi-a explicat ca pe piata romaneasca produsele Mpg au fost masluite.Pretul real este 250 ron si am zis sa mai incerc odata Mpg Boost de la Mpg Romania sa vedem daca e real sau tot aceeasi chestie.Surpriza : golful meu consuma fara aditiv 7l in oras si 5 l pe extern, dupa ce am folosit aditivul Mpg Boost de la Mpg Romania a aparut surpriza cea mare, in oras consum 6l si pe extern 3.7l la 100/km.Concluzie: mi-a scazut consumul in oras cu 1l si pe extern cu 1.3l dupa 60 litri cu aditiv.Sunt foarte multumit!
Buna, eu vreau sa va spun rezultatul meu: VolksWagen Sharan 1.9 TDI din 2004, folosesc MPG boost de 18 luni am rezultat de -21% reducere consum, masina mea este intr-o stare ideala, cand am facut testul de revizie tehnica am ramas uimita ca la masina mea sa redus si CO2 gazele nocive, motorul practic nu se aude, pe linga mpg boost folosesc MPG MAX PRO curatitator al sistemului de combustibil si MPG EXTRA este un balsam pentru metal care reduce frecarea pieselor si acum nu mai schimb uleiul la 10.000km, decat la 20.000 km. EU SUNT FOARTE MULTUMITA SI MASINA MEA LA FEL!
Salutare, vreau si eu sa spun rezultatul meu: Autocamionul de marca DAF CF 85.430 (automat), capacitatea de 12.5l, anul producerii 2005, consumul masinii era de 50l la 100km, iar dupa ce am folosit MPG Boost am ramas uimit de rezultatul care l-am obtinut, consumul a scazut pina la 41l la 100km, plus la aceasta sa schimbat cit lucrul atit si mersul masinii. Sint foarte uimit si mult mai mult sint multumit de acest produs !!!
Recent am participat la mai multe teste cu o Lancia Lybra din 2001 motor 1.8 benzina (1800 cc). Inainte de a folosi MPG Boost, Lancia consuma in medie 8,5 – 9 litri/100 km. Dupa ce a inceput sa foloseasca MPG Boost, consumul s-a redus la 6,3 litri/100 km. Lancia a obtinut o economie de combustibil de cel putin 2,2 litri pentru fiecare 100 km parcursi.