Majoritatea consumatorilor (90%) care achiziționează alternative pe bază de plante la carne și lactate nu adoptă o dietă vegetariană sau vegană, potrivit unui nou raport publicat de firma de cercetare NPD.
Raportul a constatat că persoanele născute între 1981 și 1986 sunt principalii consumatori de alternative bazate pe plante la produsele tradiționale derivate de la animale.
Generația Xers (cei născuți între 1965 și 1980) sunt, de asemenea, un grup central al consumatorilor de alimente din plante, deoarece mulți sunt părinții generație Zers (născuți după 1997) care sunt din ce în ce mai interesați de alimentele fără carne și lactate.
„În primul rând, gustul este principalul criteriu atunci când se ia în considerare intrarea în categoria alimentelor bazate pe plante”, a spus Darren Seifer, analist al industriei alimentare și băuturilor din NPD.
„Atribute precum sănătatea și comoditatea determină consumul, însă dacă calitatea scade sub așteptările consumatorilor, produsul va avea probabil un termen scurt. Fie că este vorba despre comercializarea unui burger realizat din plante care reproduce gustul unuia din carne sau o alternativă lactată care are gustul și textura laptelui, consumatorii au la dispoziție acum substituirea fără sacrificiu.”
În iulie, Grupul NPD a raportat că, consumatorii americani au achiziționat 228 milioane burgeri realizați din plante de la restaurante fast food în prima jumătate a anului 2019 – reprezentând o creștere de 10 la sută față de perioada similară a anului trecut. Potrivit lui NPD, majoritatea acestor consumatori (în proporție de 95%) au achiziționat și produse de vită în perioada respectivă.
Sursa: vegnews.com
Lasă un răspuns