FORUM - Testat in Romania

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Știri zilnice pe testatinromania.ro

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7

Author Topic: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!  (Read 30612 times)

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #45 on: May 14, 2014, 04:44:14 PM »

Peretii de la subsolul stagiului "Secret Weapons Facility" refacuti de mine cu filtrul "Craquelure" aplicat peste textura autorului. Looks better, right?
« Last Edit: May 17, 2014, 06:32:51 PM by Jonathan Blackheart »
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #46 on: May 14, 2014, 09:14:23 PM »

Am reusit sa ma uit doar la prima pagina si nici acolo complet, pentru ca am consumat banda de Internet alocata pe luna asta :(. Sunt multe de spus, dar in primul rand apreciez mult munca pe care ai depus-o. Spun asta, pentru ca, nu este usor sa schimbi sau sa imbunatatesti o textura. Intr-adevar ai schimbat complet jocul, iar cu noua infatisare chiar imi place cum arata jocul, eu care nu sunt fan RTCW. Aerul pe care l-ai adus in joc, este unul demn de anul 2014, bravo!
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #47 on: May 17, 2014, 06:16:06 PM »

Multumesc mult de apreciere! ;) Nimic nu e mai placut decit sa vezi cum munca ta este laudata si cum efortul si meritele iti sint recunoscute! Adevarul e ca cea mai mare parte a texturii a fost creata de catre cei doi autori initiali, cel de-al treilea - adica autorul texturii actuale - n-a facut decit sa combine ambele texturi intr-una singura, iar eu ma stradui zilnic din rasputeri sa imbunatatesc si sa perfectionez pe cit pot si ma pricep rezultatul final. Se poate spune ca e intr-adevar destul de lucru cind efectuezi modificari de genul asta, mai ales din moment ce ele ar trebui facute cu un program anume conceput pentru asa ceva - adica GTK Radiant in cazul de fata. Iar eu, cum nu am programul acesta, sint nevoit sa fac totul "manual" si uneori chiar la nimereala, oarecum pe ghicite, adica trebuie sa iau scriptul stagiului in care vreau sa modific (sau sa introduc) o anumita textura, sa caut acolo numele pozei/texturii pe care vreau sa o editez/inlocuiesc, apoi trebuie sa caut in folderele fisierului pk3 atit textura respectiva cit si cea noua - adica cea pe care o voi folosi/introduce in locul celeilalte, apoi trebuie copiata/mutata poza, dupa care pornesc jocul sa vad daca mi-a reusit. Si de multe ori nu imi iese, deoarece nu e asa cum credeam initial, pentru ca o gramada de texturi sint foarte asemanatoare si ori o inlocuiesc pe cea pe care nu trebuie, ori formatul nu e compatibil, ori apare textura si in alte locatii unde nu ar trebui si atunci imi dau seama ca nu aceea era poza ce trebuie inlocuita, ci alta... ori primesc alte erori pe care nu le mai descriu acum din ratiuni de spatiu.

Ideea e ca nu e chiar asa de greu de facut ce fac eu, nici macar nu iti trebuie cunostinte avansate in Photoshop, insa e nevoie de multa rabdare si cit mai multa experienta cu toate texturile jocului: numele pozelor, formatul lor, dimensiunile lor, locatia lor, etc. Cu alte cuvinte, trebuie sa stii cam tot jocul pe dinafara, adica fiecare textura, de la cea mai mica pina la cea mai mare si de la cea mai putin frecventa pina la cea mai des intilnita, toate trebuie sa le stii cum se numesc, in ce folder sau subfolder se afla, ce format au, ce dimensiune au, ce proprietati au si ce efect are inlocuirea lor. Deci iti trebuie o memorie de elefant, lol! E mare harababura la capitolul asta, din pacate.

Sper sa iti revina cit mai curind viteza de net ca sa poti viziona si celelalte poze. Pina atunci incerc sa uploadez niste modificari de ultima ora cu stickul asta prapadit, ramine de vazut daca reusesc...
« Last Edit: May 17, 2014, 06:53:42 PM by Jonathan Blackheart »
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #48 on: May 17, 2014, 06:34:42 PM »

Am cautat, gasit, downloadat si modificat o alta textura pentru a inlocui anumiti pereti ignorati de autorul texturii. Sint mindru si bucuros de cum a iesit! :D Incepeam sa ma satur sa folosesc doar fisierele din textura noua atunci cind efectuez imbunatatiri, asadar un pic de aer proaspat adus de mine nu strica, este?

Poza nr. 1 = jocul cu textura originala
Poza nr. 2 = jocul cu textura mea
Poza nr. 3 - jocul cu textura autorului hartii
Poza nr. 4 = jocul cu textura mea
« Last Edit: May 17, 2014, 06:38:51 PM by Jonathan Blackheart »
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #49 on: May 17, 2014, 06:40:15 PM »

"- Sergent, raporteaza! A venit pina la urma primavara?"

- Da, sa traiti! Priviti numai afara, sa vedeti ce multa verdeata avem acum, dom' sef!"


Nu e chiar Far Cry, dar tot e alta treaba, corect?

Modificarea imi apartine, dar nu stiu inca cum sa refac si copacii, mai am de lucru la ei, si bazindu-ma pe experienta capatata pina acum, nu prea cred ca voi reusi sa-i refac prea curind, din pacate...

Oricum, eu zic ca arata mai bine acum. Cui nu-i place verdele ii spun ca si asa era - si mai este si acum, de altfel - prea multa culoare maro in joc.
« Last Edit: May 17, 2014, 06:49:42 PM by Jonathan Blackheart »
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #50 on: May 23, 2014, 06:34:55 PM »

Poftim dinamita nazista! Acum sa vedem daca iti mai da mina sa te pui cu mine!

PS: dinamita asta eu am creat-o modificind-o pe cea din textura, deoarece autorul texturii n-a imbunatatit-o cine stie ce...


Intr-adevar îmbunatățirea este evidenta la dinamita. Referitor la tot ce am vazut pana acum, sincer ti-e mai mare dragu sa joci RTCW. Imbunatatirea este evidenta si este demna de anul 2014 pentru RTCW. Ar fi interesant daca ai putea sa faci un patch care sa adauge automat aceste texturi pentru ca sunt multi fani care si le-ar dori.
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #51 on: May 23, 2014, 06:35:58 PM »

Acu-i acu! Care se apropie de mine il spirtec cu noul meu pumnal proaspat ascutit :D

Pumnalul ca pumnal, dar gresia este mult mai clara si mai definita!
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #52 on: May 23, 2014, 06:37:09 PM »

Scene din harta "Stolen Artifact". Si caramizile inzapezite au fost reprelucrate!  :)

Fulgii de pe caramizi sunt foarte subtili, imi place!
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #53 on: May 23, 2014, 06:41:31 PM »

Cutii noi si de calitate. Probabil au trecut si ei de la posta de stat la curieri privati! XD


PS: in a 3-a poza se observa si peretii noi si dalele noi de piatra ale podelei.

In a 3-a poza, dalele de piatra ar trebui sa pastreze o culoare ca si a peretelui superior, apropiata de gri. Stiu ca exista o combinatie a culorilor care trebuie respectata, adica sa fie nuante de culori apropiate. Bine este doar o parere, stii tu gusturile nu se discuta, mai ales ca trebuie prin texturi sa amplifici groaza!
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #54 on: May 23, 2014, 06:44:53 PM »

Nici lansatorul de rachete n-a fost uitat. Am mai pomenit despre dalele de piatra violete?  8)

Lansator este mul mai clar, cifrele se vad mult mai bine. Dalele sunt mult mai clare, iar culoarea se potriveste bine aici.
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #55 on: May 23, 2014, 06:50:58 PM »

"- Sergent, raporteaza! A venit pina la urma primavara?"

- Da, sa traiti! Priviti numai afara, sa vedeti ce multa verdeata avem acum, dom' sef!"


Nu e chiar Far Cry, dar tot e alta treaba, corect?

Modificarea imi apartine, dar nu stiu inca cum sa refac si copacii, mai am de lucru la ei, si bazindu-ma pe experienta capatata pina acum, nu prea cred ca voi reusi sa-i refac prea curind, din pacate...

Oricum, eu zic ca arata mai bine acum. Cui nu-i place verdele ii spun ca si asa era - si mai este si acum, de altfel - prea multa culoare maro in joc.

Verdele este prea puternic ar trebui sa fie unul mai palid un pic (chestie de gusturi). Cred ca la copaci este mult de lucru, practic banuiesc ca ar trebui refacuti. Nu este mai usor daca fotografiezi un brad si il inserezi in cadru?

Oricum per total eu zic ca ai schimbat complet jocul, felicitari! Acum ar fi interesant daca ai putea sa faci un patch care sa aplice noile texturi si sa vezi cum ai putea sa vinzi noul patch?!?

Cred ca ti-am dat de gandit.
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #56 on: May 23, 2014, 11:05:51 PM »

"Intr-adevar îmbunatățirea este evidenta la dinamita."

Dinamita mi-a iesit chiar bine, dar am si muncit vreo 5 ore la ea :)

"In a 3-a poza, dalele de piatra ar trebui sa pastreze o culoare ca si a peretelui superior, apropiata de gri. Stiu ca exista o combinatie a culorilor care trebuie respectata, adica sa fie nuante de culori apropiate."

Culorile se pot modifica fara probleme, eu insumi am tot jonglat cu ele si am sfirsit prin a face n variatiuni pe aceeasi tema. Odata ce ai invatat cum se creeaza o textura, e cit se poate de usor sa-i schimbi culorile cu Photoshop.

"Verdele este prea puternic ar trebui sa fie unul mai palid un pic (chestie de gusturi). Cred ca la copaci este mult de lucru, practic banuiesc ca ar trebui refacuti. Nu este mai usor daca fotografiezi un brad si il inserezi in cadru?"

Da, si eu zic ca verdele este destul de puternic, insa se poate diminua fara probleme intensitatea lui. Din pacate nu pot face mai nimic cu copacii intrucit sint in format Targa si au prea multe spatii goale intre crengi... nu stiu cum sa-ti explic. Daca deschid textura cu Photoshop, imi arata copacul si spatiul din fundal e rasterizat, e cu patratele albe si negre, si nu pot salva in asa fel incit sa ramina spatiul rasterizat - care trebuie sa apara drept spatiu gol in joc, numai daca as salva poza in format .dds (direct draw surface), iar daca fac asta, jocul nu o mai recunoaste. Am incercat in fel si chip, insa pina acum nu mi-a iesit... :(

"Oricum per total eu zic ca ai schimbat complet jocul, felicitari! Acum ar fi interesant daca ai putea sa faci un patch care sa aplice noile texturi si sa vezi cum ai putea sa vinzi noul patch?!?"

Nu are rost sa incerc sa fac vreun patch deoarece intreaga textura este doar un simplu fisier cu extensia "pk3" care trebuie copiat in folderul "Main" al jocului si care se poate deschide fara probleme cu Total Commander, deci e cit se poate de simplu pentru oricine sa editeze textura. Atita doar ca continutul acestui .pk3 este vital, el cuprinde toate "bunataturile" astea noi. E ca un calculator: nu conteaza cum ii arata carcasa, ci ce se afla inlauntrul ei. Iar in privinta comercializarii, nu stiu in primul rind cit de legal ar fi sa o fac, deoarece eu n-am facut decit sa modific ce au creat altii, n-am inceput eu textura asta de la zero ca sa ma pot declara in mod oficial autorul ei, adica detinatorul drepturilor asupra ei. AidanDemon - pseudonimul de internet al autorului acestei texturi - nu e nici macar el creatorul ei, ci si el doar a preluat elementele de la alte doua texturi create pentru acest joc de catre altii, plus niste sunete noi, si a mai inclus si el ceva de la el, asa cum spuneam si in primul meu post din acest topic. Asadar, rezultatul final e, cum ar zice americanii, "a coordinated effort". Iar eu am facut la fel ca ei, am jucat in nestire jocul cu texura asta noua si din moment ce mi-a placut asa de mult, am facut tot posibilul sa invat sa o editez, ca sa imi aduc si eu contributia si am continuat modificarea texturii, completind in toate locurile in care m-am priceput "spatiile goale" lasate de cei de dinaintea mea, si inlocuind in multe alte locuri cu creatii de-ale mele. Ar fi totusi o mare chestie daca as putea sa vind textura dupa ce o pun 100% la punct! :D Ar fi intr-adevar ceva, nu zic nu! Insa pina si textura asta e de downloadat pe gratis, asa ca nu stiu daca s-ar gasi cineva care sa dea bani pe una creata de mine...

"gresia este mult mai clara si mai definita!"

Daca tot spui ca iti place mai mult gresia acum, hai ca uploadez pozele cu noua textura creata de mine, am schimbat aproape complet tot stagiul Xlabs cu ea. Sint curios daca iti va place. Nu mai uploadez si pozele cu jocul normal - adica cu textura originala - ci numai modificarile mele noi, OK?
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #57 on: May 23, 2014, 11:13:24 PM »

Noua gresie creata de mine! Si desigur, modificari de ultima ora referitoare la metalul din multe stagii, inclusiv cel de aici. Bucatile alea de fier ruginit au fost schimbate cu un albastru numai bun pentru mine. Desigur, apropo de gusturi, pentru cei ce prefera alte nuante, culorile sint usor de schimbat. Si am reusit in sfirsit sa schimb si usile, mare bucurie a fost pe capul meu cind mi-am dat in final seama cum trebuia procedat :D
« Last Edit: May 23, 2014, 11:30:56 PM by Jonathan Blackheart »
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #58 on: May 25, 2014, 11:48:00 AM »

Intr-adevar si gresia si usile sunt reusite, imi plac, totusi parca schimba atmosfera jocului in sensul ca il aduce mai aproape de anii '70, nu?
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #59 on: May 25, 2014, 11:01:12 PM »

Intr-adevar si gresia si usile sunt reusite, imi plac, totusi parca schimba atmosfera jocului in sensul ca il aduce mai aproape de anii '70, nu?

Poate, nu stiu. Eu m-am straduit sa modific jocul in asa fel incit sa iasa cit mai pe placul meu, mai ales ca, dupa cum spuneam, odata ce ai invatat cum trebuie modificata textura, oricine o poate personaliza dupa bunul plac doar cu ajutorul Photoshop-ului. Cind am inceput sa lucrez la editarea si completarea texturii n-am avut in cap vreo idee anume, adica nu m-am gindit sa fac jocul sa aiba o ambianta si un feeling mai apropiat de deceniul 7 sau de oricare altul, ci doar sa completez dupa gustul meu creatia autorului, deoarece a lasat-o neterminata, iar pe site-ul de unde am downloadat-o nu scrie cind si mai ales daca o va pune la punct 100% in viitorul apropiat.

In orice caz, postez acum ultimele modificari: Castelul Schustaffel. Autorul n-a lucrat mai deloc la el, asa ca am trecut eu la treaba si dupa o (foarte lunga) noapte alba am reusit urmatoarele:
« Last Edit: May 25, 2014, 11:39:34 PM by Jonathan Blackheart »
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7