Din grija de a nu mi se praji Radeonul din cauza caldurilor caniculare prin care, din nefericire, trecem in vara asta, m-am apucat sa mai joc RTCW, caci stiu foarte bine din experienta ca acest joc solicita foarte putin placa grafica, e axat mai degraba pe procesor, pe care mi-l ridica la cel putin 50%. Si cum americanul cu care am discutat in trecut prin mail-uri (cel care e un mapper destul de priceput si de experimentat pentru RTCW, face harti foarte reusite) a fost suficient de sincer in aprecierile sale la adresa texturilor mele, adica mi-a criticat multe dintre ele, spunindu-mi ca sint pe drumul cel bun, dar mai am destul de invatat si de lucrat pina sa fac texturi demne de toata lauda, m-am incapatinat sa reprelucrez din nou textura zapezii, caci el de asta s-a legat cel mai mult, neapreciind nici una din multiplele mele variatiuni pe aceasta tema. Ei bine, daca nici de data asta nu am reusit sa fac o textura a zapezii cit se poate de realista pentru cit e capabil motorul grafic al jocului, nu stiu ce sa mai spun. Am tras in nestire atit cu Photoshop-ul, cit si cu Fast Stone Image Viewer, plus am citit vreo 6 tutoriale pe net despre diferite efecte moderne si aplicatiile lor in jocuri mai vechi, am scormonit si pe YouTube, si in final, iata rezultatul.
Dupa cum se observa, textura asta nu mai e "valurita", daca o privesti de aproape arata cit se poate de realist, daca privesc de la inaltime se vede iar foarte OK, dupa parerea mea. Cel mai bine se vede desigur la intuneric. Si asta e doar rezultatul "initial", in sensul ca o mai pot modifica ulterior, daca voi considera necesar. In fine, fata de texturile precedente de zapada pe care le-am creat, aceasta din urma mi se pare cu adevarat admirabila. Spune-mi sincer, ma laud prea mult sau esti si tu de aceeasi parere?