FORUM - Testat in Romania

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Știri zilnice pe testatinromania.ro

Pages: 1 ... 4 5 [6] 7

Author Topic: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!  (Read 30618 times)

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #75 on: September 04, 2014, 09:47:52 AM »

Pozele 114, 115, 116 si 117 = noua textura pentru pavajul/asfaltul din stagiul "Assault" insotita de restul texturilor mai noi (metalul, usile, zidurile, etc). Nici asta nu mi se pare chiar excelenta, dar totusi imi place mai mult decit ce a facut autorul texturii initiale. Tu cum o consideri?
« Last Edit: September 04, 2014, 10:05:49 AM by Jonathan Blackheart »
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #76 on: September 09, 2014, 06:34:21 AM »

Un pic de varietate la textura zapezii in anumite stagii, doua poze noi cu "Mustaciosul" pentru tablourile lor, un nou logo (sau nu stiu exact cum sa-i spun) pentru meniul de pauza si un nou loading screen sint creatiile de azi-noapte:
« Last Edit: September 09, 2014, 06:38:22 AM by Jonathan Blackheart »
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #77 on: September 15, 2014, 08:52:25 PM »

Mi-a revenit netul. Eu ti-as propune la meniul de pauza sa iti pui semnatura ta, ca doar ai muncit din greu sa refaci texturile.
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #78 on: May 23, 2015, 01:51:38 PM »

Am revenit cu noile texturi la care am lucrat anul acesta. Marturisesc ca nu prea am avut timp de Wolfenstein, deoarece m-am pus zdravan pe alte jocuri, insa tot cautind si cercetind intr-o seara acum vreo 3 luni la un club de net, am gasit, dus acasa si prelucrat citeva texturi noi pentru iarba, zapada si peretii criptelor.

Primele pe lista: meniul nou!
« Last Edit: May 23, 2015, 04:56:19 PM by Jonathan Blackheart »
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #79 on: May 23, 2015, 03:33:37 PM »

OK, acum urmeaza noua textura de iarba, plus copacii. M-am chinuit mult pina am reusit sa inteleg cum trebuie reprelucrata textura copacilor, a fost probabil cea mai grea de efectuat modificare de pina acum, dar nu m-am dat batut si pina la urma am reusit :D

Observa cu atentie scoarta copacilor, am lucrat mult la ea, ce zici: seamana bine cu felul in care ar trebui sa arate un copac? Cit mi-a permis motorul grafic al jocului si experienta dobindita pina acum, sper ca am reusit destul de bine.

Desigur ca puteam sa colorez frunzele in orice alta culoare, dar am preferat sa le fac galbene, nu verzi, deoarece peisajul e si asa plin de verde, iar daca le faceam in rosu/caramiziu, nu ar fi iesit prea bine contrastul din cauza ca scoarta copacilor e maro. Hai sa presupunem ca e toamna in joc, si de aceea frunzele sint galbene :)

Nu mai tin minte daca am mai postat anul trecut noua textura cu cerul, dar sper ca se vede destul de bine in poze. Oricum, dupa cum spuneam si alta data, una e sa privesti pozele si alta e sa joci jocul, in sensul ca doar gameplay-ul iti poate releva cum se cuvine experienta noilor texturi.
« Last Edit: May 23, 2015, 03:40:04 PM by Jonathan Blackheart »
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #80 on: May 23, 2015, 03:39:27 PM »

Acum noua textura a zapezii. Sint curios cum o sa ti se para, deoarece nici aceasta nu mi se pare chiar 100% perfecta, dar in comparatie cu precedentele o consider totusi mai reusita si mai realista.

Dupa cum observi, am modificat si copacii inzapeziti, pe cit am putut, sper ca arata mai bine decit inainte, adica au ramurile mai incarcate de nea decit erau initial.
« Last Edit: May 23, 2015, 03:42:23 PM by Jonathan Blackheart »
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #81 on: May 23, 2015, 04:33:03 PM »

Si in final, modificarile facute la peretii criptelor. Poate ca nu e cine stie ce foarte mare diferenta fata de textura initiala, dar am incercat pe cit m-am priceput mai bine. Oricum, peretii criptelor si peretii in general vor fi primele texturi la care ma voi stradui in viitorul apropiat sa adaug efectul "Bump Map" despre care iti spuneam, asa ca sper sa ofer surprize placute la acest capitol cit de curind :)
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #82 on: May 23, 2015, 04:34:56 PM »

Si in stagiul "Church" am refacut tot ce am putut, inclusiv marmura din ultima poza.
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #83 on: May 23, 2015, 04:57:54 PM »

Scuze, am uitat de cerul nou noaptea - cu luna facuta de mine cu tot, si de noul "vultur nazist" ca "emblema" pe usile domnilor SS.
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #84 on: May 23, 2015, 06:29:05 PM »

Scoarta copacilor se aproprie de realitate. Ai putea sa prelucrezi frunzele? Cred ca ti-ar lua mult timp sa pui cate o frunza pe fiecare ramura? Culorile le-ai ales bine, nu e bine sa fie prea mult verde sau dintr-o culoare, ca ametesti la un moment dat. Cerul este aproape real, nu stiu daca si-ar dori cineva mai mult?!?


OK, acum urmeaza noua textura de iarba, plus copacii. M-am chinuit mult pina am reusit sa inteleg cum trebuie reprelucrata textura copacilor, a fost probabil cea mai grea de efectuat modificare de pina acum, dar nu m-am dat batut si pina la urma am reusit :D

Observa cu atentie scoarta copacilor, am lucrat mult la ea, ce zici: seamana bine cu felul in care ar trebui sa arate un copac? Cit mi-a permis motorul grafic al jocului si experienta dobindita pina acum, sper ca am reusit destul de bine.

Desigur ca puteam sa colorez frunzele in orice alta culoare, dar am preferat sa le fac galbene, nu verzi, deoarece peisajul e si asa plin de verde, iar daca le faceam in rosu/caramiziu, nu ar fi iesit prea bine contrastul din cauza ca scoarta copacilor e maro. Hai sa presupunem ca e toamna in joc, si de aceea frunzele sint galbene :)

Nu mai tin minte daca am mai postat anul trecut noua textura cu cerul, dar sper ca se vede destul de bine in poze. Oricum, dupa cum spuneam si alta data, una e sa privesti pozele si alta e sa joci jocul, in sensul ca doar gameplay-ul iti poate releva cum se cuvine experienta noilor texturi.
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #85 on: May 23, 2015, 06:30:51 PM »

Imi place cum a iesti, parca e mult mai relaxant cand e iarna!

Acum noua textura a zapezii. Sint curios cum o sa ti se para, deoarece nici aceasta nu mi se pare chiar 100% perfecta, dar in comparatie cu precedentele o consider totusi mai reusita si mai realista.

Dupa cum observi, am modificat si copacii inzapeziti, pe cit am putut, sper ca arata mai bine decit inainte, adica au ramurile mai incarcate de nea decit erau initial.
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #86 on: May 23, 2015, 06:35:30 PM »

Cerul e foarte realist, si vulturul la fel. Oare pe coltul de cladire ai putea sa pui mai mult anti-aliasing?

Scuze, am uitat de cerul nou noaptea - cu luna facuta de mine cu tot, si de noul "vultur nazist" ca "emblema" pe usile domnilor SS.
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #87 on: May 23, 2015, 06:47:20 PM »

Pavelele arata bine, eventual culoarea la marmura sa o faci un gri deschis, s-ar potrivi mai bine. Bine daca nu e mult de lucru.

Si in stagiul "Church" am refacut tot ce am putut, inclusiv marmura din ultima poza.
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #88 on: June 08, 2015, 04:40:45 AM »

Quote
Oare pe coltul de cladire ai putea sa pui mai mult anti-aliasing?

Din pacate RTCW nu are anti-aliasing. Am cautat mult si bine pe net sa vad daca nu a reusit cineva cumva sa introduca anti-aliasing in acest joc, dar motorul sau grafic, fiind destul de vechi, nu permite (actualmente barem) asa ceva. Si filtrul anisotropic pe care eu il folosesc tot timpul la maxim exista doar in patch-ul neoficial 1.42c pe care il folosesc eu.

Acum ma stradui sa reprelucrez singele cit mai bine, caci a fost printre primele modificari pe care am dorit de la bun inceput sa le efectuez. Singele normal din joc nu numai ca e prea putin, ci mai e si tare spalacit si arata foarte prost.

Cum ti se pare? Inca sint la inceput cu singele, la fel ca si in cazul copacilor, mie cel putin mi-e tare greu sa il creez ca sa iasa cit mai bine, unde mai pui ca texturile de singe sint asa de multe si imprastiate total haotic in joc, ca pina le gasesc locul si le inlocuiesc efectiv ametesc.
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #89 on: June 09, 2015, 08:56:08 PM »

Singele pare corespunzator in unele imagini in altele pare mai putin decat ar trebui, insa depinde de mai multi parametri care poate ca imi e greu acum sa ii i-au in calcul
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7