Campania de deschidere a celui de-al doilea magazin JYSK din Timișoara a înregistrat cifre record de vânzare, devenind cea mai de succes deschidere din grupul scandinav JYSK Nordic din 2011 până în prezent.
Campania de deschidere a celui de-al doilea magazin JYSK din Timișoara a înregistrat cifre record de vânzare, devenind cea mai de succes deschidere din grupul scandinav JYSK Nordic din 2011 până în prezent.
Timp de o săptămână, între 5 și 11 mai, peste 9.000 de clienți au profitat de ofertele din magazin și au achiziționat produse scandinave pentru casă și grădină. Cele mai de succes produse au fost cele destinate dormitorului: s-au vândut peste 4000 de perne și 1000 de pilote în săptămâna deschiderii.
Ziua inaugurării a fost marcată printr-un eveniment special, în cadrul căruia clienții au fost întâmpinați cu muzică, baloane, un mic dejun care le-a dat energie și cadouri pentru cei mai matinali cumpărători. Până la finalul primei zile de funcționare, 3000 de clienți trecuseră deja pragul magazinului de 1000 mp.
Brandul JYSK este prezent în Timișoara de nouă ani. Aici s-a deschis, în 2007, cel de-al cincilea magazin JYSK din România.
“Primul magazin deschis în Timișoara performează foarte bine. Le mulțumim timișorenilor că ne-au fost alături în toți acești ani. Ne bucurăm că au încredere în serviciile și produsele JYSK și că ne sunt aproape, așa cum au demonstrat-o cu ocazia deschiderii celui de-al doilea magazin JYSK din Timișoara. Echipa JYSK Timișoara a avut un rol extrem de important în succesul campaniei și a depus eforturi suplimentare pentru ca toate lucrurile să meargă perfect. Le mulțumim colegilor pentru implicare și îi felicităm pentru cifrele mari înregistrate în săptămâna deschiderii”, a declarat Iraida Paiuc, marketing manager JYSK Romania.
JYSK Timișoara 2 este cel de-al 33-lea magazin pe care grupul scandinav JYSK Nordic l-a deschis în România. Aflat în continuă expansiune, grupul are planificate pentru această vară inaugurarea altor cinci magazine în România.