În perioada 6-7 noiembrie 2013, TheShopPage (TSP), platforma de facebook commerce dezvoltată de un tânăr român, a participat la Webit Istanbul ca singurul startup românesc selectat din peste 834 de companii candidate la Global Webit Congress Startup Challenge.
Congresul Webit este un eveniment global dedicat industriei digitale, tehnologice şi de telecomunicaţii. Între 6 şi 7 noiembrie 2013, Webit s-a desfăşurat la Istanbul, găzduind peste 8000 de invitaţi din 100 de ţări şi 250 de speakeri. Liderii şi reprezentanţii celor mai influente companii ale industriei digitale precum IBM, Google, Spotify, Facebook, Nokia, Qualcomm, AOL, Unilever, Accer, Lakestar, dar şi investitorii (m8 Capital, Almaz Capital), au analizat tendinţele în marketingul digital, comerţul digital şi securitatea digitală. "This seems like the United Nations of digital marketing" a declarat Aseem Chandra (Adobe Systems Inc), referindu-se la amploarea evenimentului din care a făcut parte şi TheShopPage.
Cele 834 de startup-uri înscrise în lupta pentru Global Webit Congress Startup Challenge vin din întreaga lume: Europa, Asia, Africa, America, Orientul Mijlociu şi Australia. Dintre acestea, doar 21 au fost selectate, printre care şi TheShopPage, startup-ul românesc ce a dezvoltat o platformă interactivă de facebook commerce. "Participarea la Webit a venit ca o recunoaştere a celor trei ani investiţi în realizarea platformei TSP. Am fost selectaţi din peste 800 de startup-uri din întreaga lume, TSP fiind singurul din România ce a avut onoarea de a merge la Istanbul. O adevărată provocare şi o şansă unică de a ne crea vizibilitate în rândul celor mai importanţi jucători din lumea digitală", a declarat Iulian Drăgan, CEO TheShopPage.