ROPECO Bucureşti a demonstrat, în cei 21 de ani de activitate, că rămâne unul dintre cei mai importanţi furnizori locali specializaţi în domeniul procesării numerarului. În tot acest răstimp, coordonatele-cheie ale companiei româno-elveţiene au fost inovaţia, seriozitatea, calitatea produselor şi a serviciilor de service şi mentenanţa, precum şi satisfacţia globală a fiecărui client în parte. Echipamentele nipone GLORY, destinate procesării de cash, sunt doar un exemplu relevant din portofoliul actual al ROPECO, unicul partener, începând din 1993, al acestei companii în România.
Dacă până în 2008, clienţii din sectorul financiar bancar, dar nunumai, apreciau calitatea echipamentelor promovate şi a serviciilor prestate de ROPECO, începând cu 2009, în plină criză, unii clienţi au început să prefere marfă mai ieftină şi preţuri mai mici.
Pentru ROPECO, această nouă conjunctură a constituit o provocare, compania fiind obligată să găsească noi soluţii dezvoltate in-house, cu un nivel de calitate similar cu cel al produselor importate. Oferta produselor partenerilor externi a fost ajustată, limitându-se la echipamente şi tehnologii cu adevărat valoroase, verificate în timp, cu un excelent raport calitate/preţ. Echipamentele de procesare a bancnotelor produse sub brandul japonez Glory şi promovate pe piaţa românească de ROPECO au demonstrat că performanţa şi fiabilitatea sunt atribute convingătoare pentru clienţi, echipamentelor cu nivelul serviciilor aferente.
Promovarea echipamentelor marca Glory a contribuit esenţial la dezvoltarea ROPECO, impunându-se ca un reper calitativ pentru toţi ceilalţi competitori de pe piaţă. Unul dintre obiectivele suplimentare ale managementului firmei a fost acela de a alinia nivelul calitativ al serviciilor prestate în garanţie şi post-garanţie la nivelul calităţii echipamentelor Glory. Poziţionarea ca lider autoritar în piaţa de profil a avut la bază tocmai această provocare – ştiinţa de a sincroniza calitatea echipamentelor cu nivelul ser4viciilor aferente.
Prin Regulamentul nr. 4/2013 privind alinierea normelor locale ce guvernează circulaţia bancnotelor la normele europene, Banca Naţională a României a instituit noi rigori pentru maşinile implicate în numărarea, verificarea şi gestionarea de cash. Din fericire, echipamentele marca Glory, modelele pentru procesare numerar USF51, USF100, UW500 şi UW600, precum şi modelul de numărare şi verificare GFS 120, au trecut cu brio toate testele impuse.
În probele solicitate de Banca Centrală privind acurateţea depistării bancnotelor false şi contrafăcute şi sortarea pe calitate a diferitelor bancnote de lei, echipamentele Glory s- au „descurcat” ireproşabil. Dacă pentru concurenţă, din pricina evoluţiei calitative a contrafacerilor, depistarea bancnotelor false a reprezentat permanent un handicap major, pentru ROPECO, acurateţea deosebită a depistării acestor bancnote de către echipamentele Glory a reconfirmat inspiraţia şi strădania firmei de a livra pieţei maşini de un real ajutor.
În timpul testelor efectuate la cererea BNR pentru verificarea sortării pe calităţi a bancnotelor locale au fost evidenţiate şi alte puncte forte ale maşinilor Glory, cum ar fi constanţa depistării bancnotelor unfit, indifferent de numărul de treceri ale bancnotelor prin echipament, oferind operatorilor, pe lângă siguranţă, şi o încredere deosebită în modelele fie aceştia exigenţi şi cu nevoi diferite.
Răspunsul clienţilor bancari şi al firmelor care utilizează în prezent această gamă de echipamente (Glory USF51, USF100, UW500 şi UW600) sunt excelente. Ele confirmă, încă o dată, că, indiferent de condiţiile economice prin care România a trecut şi mai trece, inovaţia, calitatea echipamentelor şi customizarea soluţiilor generează beneficii majore şi scot din impas perechea furnizor-beneficiar.
Un grup cu rădăcini în secolul trecut Japonezii au fost şi sunt liderii incontestabili ai automatizărilor în aproape orice domeniu. Glory LTD Japonia, numărul unu în tehnologii pentru procesarea numerarului, a oferit, prin produsele ingenioase şi devotamentul specialiştilor săi, soluţii eficiente pentru clienţii din întreaga lume încă de la înfiinţarea companiei în Himeji, Japonia, în anul 1918.