Promoţiile de Black Friday vor începe la
Koyos.ro pe 22 noiembrie şi vor continua până pe 29 noiembrie 2013. Este al patrulea an consecutiv în care site-ul de comerţ online organizează evenimentul de Black Friday, iar în acest an site-ul online investeşte în stocuri de patru ori mai mult.
Magazinul online va comunica oferte speciale pe toată durata săptămânii care începe pe 22 şi se încheie pe 29 noiembrie, ziua tradiţională de Black Friday la nivel mondial, şi estimează că vârful de vizitatori va fi în data de 22 noiembrie.
„Faţă de anul trecut, vom dubla atât varietatea ofertei de Black Friday cât şi volumul stocurilor, investiţia în această promoţie fiind de patru ori mai mare faţă de anul trecut. Ne aşteptăm ca vânzările să crească în consecinţă.” declară Dana Iorga, Director General Operaţiuni Koyos.ro.
Anul acesta vor participa la campania Black Friday 80% din categoriile de pe site, adresând cele mai variate nevoi ale clienţilor cu oferte din IT, Telefonie, Electronice, Electrocasnice, Casă şi Îngrijire personală. Pentru multe produse reducerile pot ajunge şi până la 80%.
Livrările se vor face mai rapid decât anul trecut datorită unor optimizări procedurale şi de platformă software ce integrează în timp real depozitul central de pe autostrada Bucureşti-Piteşti, cu depozitul tampon din zona de nord a capitalei şi cu cele două puncte de livrare, Băneasa şi Eroilor. În primele zile de Black Friday se va lucra în ture non-stop.
În 2013 se aşteaptă un număr de vizitatori de cel puţin două ori mai mare decât anul trecut. Serverele sunt pregătite să susţină vârfuri de sarcina de 200 de ori mai mari decât încărcarea normală. Faţă de anul trecut, când Koyos a fost site-ul cu cel mai mic downtime din piaţă de electro-IT (downtime sub 7 minute pe toată durata promoţiei), s-a îmbunătăţit substanţial platforma software, resursele hardware fiind alocate dinamic.
Anul acesta site-ul Koyos va organiza o sesiune specială de cumpărături dedicată membrilor clubului Black Friday Voucher, înscrişi în urma unei campanii inedite, prin care participanţii au primit garanţia existenţei cel puţin al unui produs la reducere în categoria aleasă la trimiterea unui SMS.
Pentru ceilalţi vizitatori de Black Friday, Koyos.ro are două sfaturi principale: crearea unui cont cu datele complete de facturare şi livrare şi familiarizarea cu procesul de comandă.