FORUM - Testat in Romania

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Știri zilnice pe testatinromania.ro

Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10
 71 
 on: May 31, 2016, 06:39:13 PM 
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu
Echipele feminine de matematică ale României, participante la a V-a ediţie a Olimpiadei Europene de Matematică pentru Fete (European Girls’ Mathematical Olympiad/EGMO), au obţinut 5 medalii de argint şi 3 medalii de bronz. Ca ţară organizatoare, România a avut în concurs două echipe, formate din câte 4 eleve, toate cele 8 componente fiind premiate.

Medaliile de argint au fost cucerite de Ioana Alexandra Teodorescu (clasa a XI-a), Raluca Cobzaru (clasa a XII-a), Clara Maria Dima (clasa a IX-a), Lenca Iarina Cuturela (clasa a IX-a) - eleve la Liceul Internaţional de Informatică din Bucureşti, respectiv Doina Chiroiu (clasa a X-a/Colegiul Naţional de Informatică „Tudor Vianu” din Bucureşti). Medaliile de bronz au fost obţinute de Andreea Dima (clasa a X-a/Colegiul Naţional de Informatică „Tudor Vianu” din Bucureşti), Ramona Deaconu (clasa a XI-a/Colegiul Naţional „Ion Minulescu” din Slatina) şi Ana Maria Radu (clasa a X-a/Liceul Internaţional de Informatică din Bucureşti).

Competiţia din acest an s-a desfăşurat în perioada 10-16 aprilie, la Buşteni (judeţul Prahova) şi a fost organizată de Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, în parteneriat cu Societatea de Ştiinţe Matematice din România, Inspectoratul Şcolar Judeţean Prahova şi Primăria Buşteni. Au participat 143 de fete din 38 de ţări din toată lumea (statele noneuropene au, în general, statut de invitat). Prezent la festivitatea de premiere, ministrul Educaţiei, Adrian Curaj, a subliniat: „Mă bucur că România a găzduit aceasta competiţie internaţională şi sper ca, an de an, iniţiative de acest gen sa atragă un număr cât mai mare de elevi spre ştiinţele exacte”.

Echipele României au fost coordonate de Maria Romina Ivan, medaliată la această olimpiadă în anii anteriori, actualmente studentă la Universitatea din Cambridge, Hajnalka Csapó, profesor la Colegiul „Marton Aron” din Miercurea Ciuc şi Sena Azis, profesor la Şcoala Gimnazială nr. 56 din Bucureşti.

Olimpiada Europeană de Matematică pentru Fete (EGMO) este un concurs internaţional similar ca structură cu Olimpiada Internaţională de Matematică (două probe scrise, susţinute în două zile consecutive). Conform regulamentului, o echipă este compusă din 4 eleve. Ediţiile precedente au avut loc în Marea Britanie (2012), Luxemburg (2013), Turcia (2014) şi Bielorusia (2015), rezulatele fetelor din ţara noastră incluzând de fiecare dată un palmares impresionant (4 medalii).

 72 
 on: May 16, 2016, 09:27:08 PM 
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu
Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice a declanşat procesul de asigurare a manualelor şcolare pentru clasele a XI-a şi a XII-a, pentru anul şcolar 2016-2017.

Demersurile pentru asigurarea manualelor şcolare pentru ciclul superior al liceului vor fi întreprinse de fiecare inspectorat şcolar judeţean/ISMB şi de unităţile de învăţământ, în urma unei selecţii realizate de cadrele didactice.

Prin urmare, pentru derularea în bune condiţii a procesului de asigurare a manualelor şcolare pentru clasele a XI-a şi a XII-a, până la debutul anului şcolar 2016-2017, vor fi parcurse următoarele trei etape:

- până la data de 20 mai 2016, editurile vor transmite Centrului Naţional de Evaluare şi Examinare un document scris prin care să-şi exprime interesul privind ofertarea de manuale şcolare şi lista de manuale pe care le pot oferta pentru clasele a XI-a şi a XII-a

- până la data de 31 mai 2016, editurile interesate vor transmite tuturor unităţilor de învăţământ care şcolarizează ciclul superior al liceului câte un exemplar din manualele şcolare pe care le pot oferta şi care sunt cuprinse în Catalogul manualelor şcolare din în învăţământul preuniversitar

- în perioada 16 mai - 10 iunie, profesorii din unităţile de învăţământ care şcolarizează elevi din ciclul superior al liceului vor selecta, în baza liberei iniţiative profesionale acele manuale şcolare din Catalogul manualelor şcolare, care au fost propuse spre ofertare de către edituri, în vederea utilizării în procesul didactic în anul şcolar 2016-2017.

Pe baza necesarului rezultat în urma selecţiei operate de cadrele didactice, Ministerul Educaţiei va încheia contracte de achiziţie şi difuzare a manualelor pentru clasele a XI-a şi a XII-a cu fiecare editură în parte.

 73 
 on: May 12, 2016, 05:18:34 PM 
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu
În 2015, Gothaer Asigurări Reasigurări a plătit daune în valoare de peste 43 mil. RON și a înregistrat prime brute subscrise în valoare de aproape 82 mil. RON;

31 Decembrie 2015, respectiv 1 Ianuarie 2016, marchează marje de solvabilitate pentru Gothaer Asigurări Reasigurări de 260,63% pe SI și 120,7% pe Solvency II;

Continua preocupare pentru întărirea solidității financiare a societății duce la îmbunătățirea rezultatelor, superioare față de așteptările planificate: pierderea înregistrată este cu 50% mai mică decât cea planificată, în condițiile unui rezultat tehnic brut pozitiv de peste 22.5 mil RON (înainte de costul reasigurării) și un rezultat net, influențat de efectul reasigurării pe un portofoliu încă în dezvoltare, de 25 mil RON;

Focusul pe servisarea clienților, echilibrarea portofoliului și alinierea societății la standardele Solvency II, în centrul preocupării societății;
Conform cu rezultatele preliminare anunțate la finele anului 2015, grupul Gothaer din Germania încheie anul 2015 cu prime brute subscrise de 4,51 mld. EUR, valoare similară anului 2014 și își păstrează perspectiva stabilă a ratingurilor acordate de agențiile S&P și Fitch.

În 2015, Gothaer Asigurări Reasigurări și-a consolidat poziția în piața românească de profil, plătind despăgubiri în valoare de 43.484.927 RON (cea mai mare daună plătită a fost de 2,8 mil. RON – pe segmentul asigurărilor de garanții) și înregistrând prime brute subscrise de 81.989.892 RON. În procente, aceasta semnifică pentru companie o scădere de 2,7% raportat la anul 2014, principala cauză reprezentând-o încetarea subscrierilor pe segmentul asigurărilor de aviație și revizuirea portofoliilor în contextul necesarului de capital alocat fiecărei linii. Întreaga evoluție din anul trecut a stat sub semnul măsurilor strategice care au fost necesare pentru alinierea la standardele regimului de Solvabilitate II.

“Am încetat subscrierile pe linia asigurărilor de aviație, pentru că aceasta necesită un capital semnificativ, capital pe care am decis să îl alocăm altor forme de asigurare, mai performante. Dacă eliminăm din calcul segmentul aviației, observăm în 2015 o creștere a primelor brute subscrise de 7% comparativ cu 2014 și un rezultat tehnic brut pozitiv de 22,535,647 RON, ceea ce este pentru noi un semn bun, ținând cont și de faptul că întreaga piață non-RCA a avut o creștere de numai 1,2%. 2015 a fost un an de consolidare, în care a fost nevoie de multă atenție în procesul de subscriere și de o selecție prudentă a liniilor de asigurare ofertate și ca urmare a noilor standarde impuse de Solvency II”, a declarat Anca Băbăneaţă, CEO al Gothaer Asigurări Reasigurări.

Măsurile operaționale și de business întreprinse de Gothaer Asigurări Reasigurări în cursul anului 2015, susținute de majorările de capital efectuate de acționari, au garantat îndeplinirea cerințelor de solvabilitate (SCR și MCR), solicitate de regimul de Solvabilitate II, intrat în vigoare începând cu data de 1 ianuarie a.c., respectiv atingerea unei marje de solvabilitate de 120,7% pe Solvency II (raportat la SCR).

Totodată, în anul 2015 compania a continuat consolidarea fluxurilor și a proceselor interne, cu focus și pe zona administrării daunelor, ajungând astfel la o durată medie de plată a dosarelor de daună, de la data depunerii ultimului document la data plății, de 4.7 zile pe segmentul CASCO, respectiv de 2.7 zile pe cel de locuințe.

Un indicator important pentru activitatea Gothaer Asigurări Reasigurări în 2015 este reprezentat de alegerea făcută de clienți în selectarea asigurătorului lor, pornind de la calitatea produselor și serviciilor sale; în acest context societatea se bucură să observe că numărul de clienți a crescut cu aproape 10%, în timp ce compania a înregistrat doar 3 petiții întemeiate, în scădere cu 2 petiții față de anul 2014.

În 2016, activitatea companiei continuă să se concentreze pe cei trei piloni esențiali pentru dezvoltarea sa sustenabilă: rezultate tehnice și de subscriere superioare, eficiență operațională și abordare centrată pe clienți 360º.

“Numeroasele modificări legislative din ultima perioadă influențează inevitabil activitatea companiilor de asigurări. Pentru noi, Solvency II reprezintă un cadru structurat, reglementat, în care vom continua să ne urmărim obiectivele, să țintim către profitabilitate, asigurând astfel stabilitatea și garanția de a ne putea îndeplini promisiunile asumate față de clienții și partenerii noștri”, a completat Anca Băbăneaţă.

Stabilitatea companiei Gothaer Asigurări Reasigurări se datorează şi susţinerii solide şi încrederii pe care i le oferă grupul german din care face parte.

Rezultatele preliminare anunțate de Grupul Gothaer la finele anului trecut marchează prime brute subscrise în 2015 de 4,51 mld. EUR, menținându-se așadar la nivelul anului 2014, în ciuda contextului dificil al pieței de asigurări din Germania. În același timp însă, profitul consolidat al grupului s-a majorat cu 19,1% anul trecut, ajungând la 140 mil. EUR. Creşteri importante au fost înregistrate pe segmente de asigurare precum property (+2,9%) şi sănătate (+4,4%).

Sursa: comunicatedepresa.ro

 74 
 on: May 12, 2016, 05:07:51 PM 
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu
După masa copioasă de la Paște, e timpul să ne întoarcem la o dietă echilibrată. Sucurile proaspete pot fi primul pas simplu și fresh către un restart prin detoxifiere. Presa de fructe Infiny Juice de la Tefal garantează maximum de vitamine și minerale prin tehnologia de presare la rece.

„Fructele, legumele și verdețurile sunt bogate în antioxidanți care mențin în funcțiune sistemul imunitar, ajutând corpul să nu-și distrugă propriile celule. Pentru a pune în valoare aceste beneficii, Tefal a creat Infiny Juice, cu ajutorul  căruia fructele şi legumele îşi păstrează aroma naturală, culoarea originală și mai ales nutrienții esențiali”, explică Gabriela Velicu, Trade Marketing Manager, Groupe SEB România.

Spre deosebire de storcătoarele centrifugale care răzuiesc fructul prin sită la o viteză foarte mare, pierzând astfel o parte din nutrienți, noua generație de storcătoare prin presare Tefal extrage sucul ultra-lent, păstrând calitățile nutritive ale fructelor și legumelor.

Această tehnologie presupune că fructele, legumele și verdețurile sunt tăiate și împinse ușor pe filtru de un ax în spirală, care se rotește încet.  Astfel, reacțiile oxidative sunt reduse la minimum, iar enzimele și vitaminele rămân intacte. În plus, tehnologia silențioasă oferă confortul de a pregăti un  suc delicios în orice moment al zilei. 

Studiile de laborator realizate de specialiștii Tefal arată că prin tehnologia de presare la rece, folosind Infiny Juice ZC255B, se obțin până la de două ori mai mult suc, 1/4 mai multă vitamina C şi de două ori mai mulţi antioxidanţi comparativ cu cel mai puternic storcător centrifugal de la Tefal.

 75 
 on: May 11, 2016, 08:02:49 PM 
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu
Cresterea rapida a vanzarilor sistemelor de supraveghere la nivel mondial a demonstrat intregii lumi eficacitatea acestor echipamente de securitate. Oamenii se bucura de siguranta pe care aceste dispozitive le-o ofera si simt ca traiesc intr-o societate mai sigura. In acelasi timp, pentru inca foarte multi, supravegherea video ramane un teritoriu sensibil, o idee usor respinsa de lipsa de cunostinte legate de acest subiect.

Exista si o alta parte a oamenilor, refractara atunci cand vine vorba de supravegherea video la nivel urban, pentru ca se simt acestia, monitorizati complet, controlati sau chiar amenintati de imposibilitatea de a se exprima si manifesta liber.  Per total, sistemele de supraveghere video au devenit o unealta puternica impotriva infractionalitatii atat la nivel rural cat si la nivel urban, dar si un adevarat simbol national al securitatii atunci cand vine vorba de o analiza amanuntita la scara larga. Este insa perfect adevarat ca in spatele sigurantei pe care aceste echipamente o ofera exista insa si o oarecare teama legata de anumite detalii ce privesc insecuritatea.

Ideea de control naste probleme de insecuritate din mai multe puncte de vedere
Prin revolutionarele tehnologii moderne implementate, sistemele de supraveghere functioneaza ca o metoda polivalenta de mediere intre oameni, organizatii si institutii. Astazi, aceste sisteme de supraveghere video permit identificarea si controlul total asupra persoanelor sau a unor anumite obiective vizate, monitorizarea, analiza individuala, stocarea de date vitale si asa mai departe. Elementul de control reprezinta insa un termen foarte important prin asociere cu aceste echipamente.

In primul rand pentru ca asa cum aminteam oamenii se simt amenintati de raspandirea unor unelte de aceste tip la nivel inalt peste tot prin orase. In al doilea rand, pentru ca elementul "control" relationat cu supravegherea video, poate privi felul in care utilizatorul are certitudinea ca isi controleaza echipamentul asa cum trebuie. Din prima explicatie a termenului "control" referitor la supravegherea video putem determina si prima explicatie a insecuritatii de care se vorbeste la nivel inalt. Este vorba de nesiguranta cu care oamenii privesc posibila putere pe care autoritatile o detin in a-i controla si monitoriza. Supravegherea video inseamna cu adevarat "putere" prin definitie. Iar acestea fiind spuse, oamenii se simt vizati si amenintati prin activitatile lor zilnice, chiar daca sunt banale.

Prezente astazi peste tot, de la structuri si infrastructuri urbane pana la sistemele de transport in comun, centre comerciale, medicale si asa mai departe, aceste sisteme de supraveghere mentin siguranta la nivel inalt si general, dar afecteaza comportamentul oamenilor care se simt ingraditi.

De aici se naste o usoara reticenta a acestora care se traduce conform studiilor efectuate de specialistii britanici intr-o actiune de "respingere a acestei idei". Tragand insa linie, conform sondajelor de opinie efectuate la Londra si in alte localitati importante din Marea Britanie, englezii nu se simt nesiguri atunci cand ies pe strada, ceea ce anuleaza oricee masura de discomfort cauzata de teama de a fi in permanenta controlabili.

Pericolul insecuritatii care vine din interior

Partea a doua a elementului de control legat de sistemele de supraveghere video priveste insa un capitol mult mai important. Este vorba despre controlul pe care utilizatorul (cel care tocmai si-a achizitionat un sistem de supraveghere) il poate exercita asupra echipamentului sau.

Despre acest subiect vom vorbi insa ceva mai pe larg in cele ce urmeaza si ne vom raporta exclusiv la situatia care priveste tara noastra. In Romania anului 2015, piata de supraveghere video a inregistrat un progres spectaculos. Per total, romanii au achizitionat aproximativ 13.000 de astfel de sisteme de supraveghere, ceea ce reprezinta o cifra impresionanta fata de alti ani. In acelasi timp, dupa o analiza amanuntita, s-a constatat ca doar un procent de 20% dintre romanii proaspat proprietari de sisteme de supraveghere  isi schimba parola "default" de la Digital Video Recordere. Un calcul simplu stabileste ca aproximativ 2600 de sisteme de securitate vandute anul trecut pe teritoriul tarii noastre pot fi accesate fara prea mult efort de un hacker priceput. Amenintator este faptul ca in foarte multe cazuri, nu exista nici macar o parola! Elementul de control asupra sistemului de supraveghere video in acest context lipseste cu desavarsire, iar adevarul este ca amenintarea exista. Si din pacate adevarul conteaza si, tocmai din acest motiv, ramane probabil cea mai mare putere sau cel mai mare pacat al lumii.

In categoria adevarurilor perfect verificabile putem include si faptul ca luand in calcul acest context, controlul utilizatorilor asupra datelor cu caracter personal si mai ales asupra securitatii lipseste cu desavarsire. Cu minime cunostinte de programare orice poate face un scanner pentru clase largi de ip-uri care detecteaza daca in pagina sunt sau nu anumite componente definitorii pentru interfata unui DVR. Sfatul nostru este sa nu va bazati niciodata pe faptul ca nu va cunoaste nimeni ip-ul si este un sfat pe care il acordam mereu clientilor nostri.

Retineti ca oricine il poate gasi intamplator sau cu anumiti parametri bine definiti de cautare in google! Iar de aici, expunerea dumneavoastra devine mare, pentru ca riscurile sunt numeroase si trebuie luate in calcul. Lipsa de control din acest punct de vedere denota o adevarata insecuritate in privinta sistemelor de securitate video si trebuie explicata ca atare, pentru ca utilizatorii sa stie cu ce au de a face.

Ganditi-va ca daca cineva reuseste sa va acceseze sistemul de supraveghere video (care in contextul enuntat mai sus devine incotrolabil in totalitate de catre dumneavoastra) va puteti expune inutil unor probleme reale.

Daca v-ati instalat un sistem de supraveghere interior pentru a monitoriza activitatea din locuinta a copiilor dumneavoastra sau a bonei puteti expune imagini compromitatoare sau importante infractorilor sau celor care pot profita de aceste detalii (inclusiv imagini personale, care tin de nuditate, familie etc). De asemenea, un infractor priceput care va poate sparge sistemul de securitate devenit incontrolabil poate profita pentru a da o spargere, analizandu-va programul, comportamentul, activitatea. Sau daca reuseste sa dea in cel mai nedorit caz spargerea se poate folosi de aceasta bresa de securitate pentru a sterge inregistrarile si a anula orice proba incriminatorie.
Masuri de preventie

Cu siguranta ca cei mai mult "specialisti" v-ar recomanda sa puneti o anumita parola pentru a anula astfel de situatii periculoase. Din pacate, ideea se loveste de un fals cataclismic. Pentru ca parola, fie ea si personalizata, poate fi ghicita cu un atac de tip "bruteforce". Recomandarea pe care o facem noi este si solutia pe care o oferim de regula tuturor clientilor nostri si priveste un detaliu cu mult mai sigur.

Noi va sfatuim sa stergeti userul "admin" in totalitate, pentru ca cei mai multi hackeri incearca de regula sa atace parola de admin! In acest context, veti crea ulterior un user nou pentru ca, adevarul este ca orice idee de nume este de 100 de ori mai buna decat simplitatea pe care o ofera "admin".

Nu trebuie sa puneti neaparat o parola complicata, puteti folosi orice tip de parola pentru ca este demonstrat deja dupa analize amanunite ca un sistem de supraveghere video care are un username "admin" si o parola "complicata" este cu mult mai usor de spart decat un sistem care are ca username de acces "orice" parola 1234. Procedand astfel, veti avea garantia ca sistemul dumneavoastra de supraveghere video va scapa de pericolul de a fi controlat "din exterior" si va deveni un echipament de securitate aflat in exclusivitate sub controlul dumneavoastra.

Mai multe informatii si tutoriale gasiti pe site-ul nostru supravegherevideo.com.

Sursa:comunicatedepresa.ro

 76 
 on: May 11, 2016, 05:37:52 PM 
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu
RevizieShop.ro, magazinul online cu piese auto originale pentru automobile precum Opel, BMW sau Chevrolet, vine in ajutorul tuturor clientilor sai prin oferirea posibilitatii de plata cu cardul a oricarei comenzi realizate online. Aceasta decizie vine in sprijinul tuturor potentialilor clienti care doresc sa profite de facilitatile tehnologice pentru a-si plati orice achizitie din mediul online, fara sa fie nevoiti sa achite prin ramburs la livrare.

RevizieShop.ro este un magazin online cu piese auto de cea mai buna calitate, fiind, asa cum se mentioneaza direct pe platforma online, „originale si sunt produse de cei mai mari producatori ai lumii”. Intrucat piesele auto de BMW, Chevrolet sau Opel difera ca preturi de cele mai multe ori, avand, in functie de importanta lor, si preturi destul de ridicate, direct proportionale cu calitatea, rambursarea la livare devine obositoare pentru toti clientii acestui magazin online. Introducerea posibilitatii de plata cu cardul este, asadar, o solutie moderna, pe care majoritatea magazinelor online o adopta, pentru a le facilita cat mai mult clientilor achizitionarea produselor disponibile.
Preturi competitive pentru piese auto calitative

In conditiile in care reparatiile masinilor devin o necesitate pentru toti proprietarii acestora, este normal ca fiecare dintre acestia sa isi doreasca cele mai calitative piese auto pentru automobilele lor in permanenta. Astazi, Revizieshop.ro a realizat aceasta nevoie a celor care au modele de masini moderne si care doresc sa aiba in permanenta siguranta unor piese auto de calitate, oferind o extinsa gama de produse specifice unor branduri extrem de bine cotate, precum BMW, Chevrolet sau Opel. Printre aceste tipuri de piese auto originale se numara si urmatoarele:

Piese auto pentru motor si ambreiaj
Dispozitive de franare
Piese auto pentru articulatie si suspensie
Elemente de caroserie
Kituri de distributie si ambreiaj
Accesorii auto specifice fiecarui model in parte

Acestea sunt doar cateva categorii generale de produse si piese auto de Chevrolet, BMW sau Opel, stocul magazinului online RevizieShop.ro fiind foarte vast, iar o simpla cautare a produsului dorit pentru automobil fiind strictul necesar.

RevizieShop.ro propune un sistem simplu si modern de cautare, achizitionare si plata a pieselor auto originale

Platforma online a acestui magazin asigura, practic, cautarea eficienta a piesei auto de Opel, BMW sau Chevrolet, printr-un buton de cautare avansata, precum si prin lista ampla de categorii speciale de masini situata in partea stanga. Achizitionarea si plata sunt astfel mult facilitate pentru toti utilizatorii aflati in cautarea unei piese auto de calitate, in special in prezent cand plata cu cardul este disponibila pentru absolut orice tip de achizitie.

Piesele auto pentru diversele marci de automobile beneficiaza de foarte multe informatii, disponibile direct pe platforma online a magazinului RevizieShop.ro, dar si de preturi avantajoase, avand in vedere specificul auto al acestui site. Pentru orice alt tip de informatii, insa, magazinul online Revizie Shop are disponibila consultanta telefonica dedicata, la numerele de telefon 0765 676 952, 0754 693 510, 0733 336 735, precum si la adresele de e-mail office@revizieopel.ro si office@reviziechevrolet.ro, disponibile celor care doresc lamurirea oricaror probleme de ordin tehnic pentru automobilele lor sau informatii in legatura cu piesele disponibile in magazinul online.

 77 
 on: May 11, 2016, 05:25:46 PM 
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu
Cancelarul Angela Merkel si presedintele SUA Barack Obama au vizitat standul Weidmüller, in cadrul Targului de la Hanovra 2016.

In cadrul vizitei sale traditionale la targ, Angela Merkel a vizitat, de asemenea, standul specialistilor in inginerie electrica al companiei Weidmüller din Detmold. A fost insotita de presedintele SUA Barack Obama, SUA fiind tara partenera a targului in acest an. In cursul vizitei desfasurate impreuna, cei doi oameni politici au trecut pe la mai multe standuri ale unor companii care au produs senzatie in industrie, prin solutiile lor cu totul remarcabile.
Dr. Peter Köhler, CEO al grupului Weidmüller a spus: „Aceasta vizita ne face o deosebita onoare, reprezentand totodata o recunoastere speciala a faptului ca eforturile si inovatiile noastre in legatura cu Industry 4.0 sunt bine primite nu doar de clientii nostri, ci si de sectorul public.”

Cei doi sefi de stat au manifestat un interes deosebit fata de cockpit-ul Industry 4.0 de la standul Weidmüller. O aplicatie demonstrativa a oferit o imagine cu privire la cum ar putea arata in viitor centrul de comanda al unei unitati de productie. Acesta imbina intr-un singur exponat o gama extinsa de solutii Industry 4.0, implementate pana la aceasta ora de Weidmüller. Cockpit-ul inglobeaza, pe de o parte, o retea de sisteme tehnice si, pe de alta parte, abordari bazate pe solutii integrate pentru clienti. Solutiile Industry 4.0 au fost prezentate pentru domenii de aplicabilitate cum ar fi analiza industriala, serviciile cloud, managementul energetic, digitalizare si networking, precum si coerența datelor.

„In special networking-ul”, a continuat Dr. Peter Köhler, „reprezinta un domeniu extrem de incitant pentru SUA datorita nivelului ridicat de competenta in domeniul software din aceasta tara. In cursul vizitei lor, cei doi oameni politici au avut ocazia de a cunoaste indeaproape aspecte ce tin de networking-ul industrial, prezentate de diferite standuri. Suntem mandri ca ne-am putut aduce si noi contributia la vizita lor.”

 78 
 on: May 10, 2016, 08:43:30 PM 
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu
JYSK România, retailerul danez de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă, anunță inaugurarea unui nou magazin în Timișoara. Cu o suprafață totală de peste 1300 mp, noul magazin JYSK din strada Aristide Demetriade nr. 1-3B (bulevardul Antenei nr. 2), Timișoara, va fi inaugurat joi, 5 mai, începând cu ora 08.00. Noul magazin va fi cel de-al doilea magazin din Timișoara și cel de-al 33-lea din țară.

JYSK România, retailerul danez de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă, anunță inaugurarea unui nou magazin în Timișoara. Cu o suprafață totală de peste 1300 mp, noul magazin JYSK din strada Aristide Demetriade nr. 1-3B (bulevardul Antenei nr. 2), Timișoara, va fi inaugurat joi, 5 mai, începând cu ora 08.00. Noul magazin va fi cel de-al doilea magazin din Timișoara și cel de-al 33-lea din țară. 

Pentru că fiecare nou magazin reprezintă un motiv de sărbătoare, JYSK a pregătit un eveniment special. Clienții care vor veni în ziua deschiderii vor fi întâmpinați cu muzică, baloane, oferte la peste 1000 de produse, o cafea bună care să le dea energie pentru toată ziua și un croissant delicios. Primii 150 de cumpărători care vor achiziționa produse în valoare de minim 50 de lei vor primi cadou câte o pernă cu umplutură naturală, care îi va ajuta să se odihnească mai bine după sesiunea de cumpărături. 
 
„Compania JYSK a deschis primele magazine din România în zona de vest a țării, iar Timișoara este unul dintre primele orașe din țară în care am ajuns. Locuitorii din zonă ne cunosc și ne sunt clienți de mulți ani, de aceea am considerat că există potențial pentru un al doilea magazin JYSK în Timișoara. Suntem în permanență în expansiune și ne-am propus ca, până în 2020, să avem 100 de magazine în toată țara. Odată cu inaugurarea magazinului JYSK Timișoara 2 am mai făcut un pas spre atingerea obiectivului nostru de expansiune. Îi așteptăm pe timișoreni în noul magazin cu oferte de excepție și cu o echipă profesionistă, care îi poate ajuta cu sfaturi despre amenajarea casei și despre alegerea produselor”, a declarat Iraida Paiuc, Marketing Manager JYSK România.

“Suntem prezenți în Timișoara de mulți ani, iar locuitorii de aici ne cunosc deja și ne sunt clienți în magazinul din zona de sud-vest a orașului. Ne-am dorit să fim și mai accesibili pentru ei și, de aceea, deschidem acum un  nou magazin JYSK în Tmișoara, în partea de nord. Zona este mai apropiată și de centrul orașului, așadar celor care locuiesc acolo le va fi mai ușor să ne viziteze. Îi așteptăm și în noul magazin cu oferte foarte bune, cu mobilier scandinav și cu produse de calitate dedicate somnului – produse precum saltele, perne, lenjerii de pat, cearșafuri fiind punctul nostru forte”, a declarat Robert Cazacu, managerul magazinului.
Despre JYSK

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 38 de țări, prin peste 2200 de magazine, majoritatea în țări europene, și numără un total de aproape 19.000 de angajați.

Compania JYSK a sărbătorit în această primăvară 37 de ani de existență. Deținut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în orașul Aarhus, al doilea cel mai mare din țară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de granițele țării odată cu deschiderea unui magazin în Germania.

Retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare comercializează un spectru larg de mărfuri casnice la o calitate ridicată și la cel mai redus preț. Sub deviza "Scandinavian sleeping and living", magazinele JYSK oferă tot ce este necesar în casă pentru viața de zi cu zi, de la mobilă sau aparate de iluminat și până la lenjerii de pat, perne, fețe de masă sau șervețele.

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 33 magazine, în București, Arad, Baia Mare, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Oradea, Pitești, Satu Mare, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Piatra Neamț, Hunedoara, Focșani, Botoșani, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău etc.

Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia și semnifică în limba daneză calități precum simplitatea, onestitatea și conștiinciozitatea.

Sursa: comunicatedepresa.ro

 79 
 on: May 10, 2016, 08:31:20 PM 
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu
Anvis Group este un nume cu rezonanta internationala in fabricarea, proiectarea si dezvoltarea de sisteme anti-vibrații (AVS) pentru industria auto, rosturi de dilatație pentru diverse industrii, inclusiv a căilor ferate, precum și alte domenii, cum ar fi fabricarea de amestecuri de cauciuc.

Prezenta in 13 locatii si patru continente prin fabricile sale, compania germana Anvis Group acorda o importanta deosebita dezvoltarii capacitatilor sale de productie din Europa Centrala si de Est, Romania fiind o locatie de baza in strategia de dezvoltare a Grupului.
In tara noastra, grupul de firme Anvis este prezent prin intermediul fabricii de componente auto din Satu-Mare - Anvis Rom. Cu o cifra de afaceri de peste 32 milioane de euro si un numar de 300 de angajati, pentru Anvis Rom, alegerea unui sistem ERP capabil sa integreze toate fluxurile existente la nivelul firmei, a constituit o adevarata provocare.

S-au vizionat mai multe solutii ERP, insa conducerea a ales solutia integrata ASiS datorita experientei indelungate a companiei producatoare Alfa Software privind productia bazata pe tehnologii de fabricatie. ASiS ERP a dovedit ca tine cont de complexitatea procesului de productie prin flexibilitate si adaptabilitate si in acelasi timp sprijina dezvoltarea regionala a businessului ridicandu-se la nivelul rigorilor de calitate germana.
ASiS ERP, implementat si adaptat de echipa de implementare a firmei partenere - Economic Data System, pe specificul Anvis Rom a reusit sa asigure controlul proceselor de productie. Aceasta a constituit cheia pentru reducerea timpilor si costurilor de productie si pentru sporirea performantei angajatilor.

Preluate direct in aplicatia ASiS de Management al Productiei prin sistemul EDI, comenzile venite de la marile firme producatoare de automobile precum Audi, Mercedez-Benz sau BMW sunt punctul de pornire in procesul de productie al fabricii din Satu-Mare. Aceste comenzi sunt de tipul “previzionate” (comenzi forecast) si sunt lansate in cadrul sistemului EDI cu cel putin 6 luni inainte de momentul intrarii lor in productie. Marja de timp amintita este binevenita atat pentru clienti, care isi pot ajusta zilnic comenzile in acest interval de timp, cat si pentru echipa Anvis Rom care poate previziona si organiza eficient productia previzionata, in functie de ajustarile facute de clienti. Cu doua luni inainte de lansarea lor in productie, acestea devin “comenzi definitive”.

Pe baza lor, se stabilesc comenzile de aprovizionare cu materii prime de la furnizori, are loc alocarea resursei umane si planificarea automata a utilajelor de productie in functie de capacitatea lor si gradul de incarcare. Contractele de aprovizionare de la furnizori tin cont nu doar de un anumit necesar de aprovizionare rezultat din aceste comenzi, ci si de stocul existent de materii prime si de cel rezervat deja.

La finalizarea unei comenzi si in timp ce are loc livrarea produsului cerut beneficiarului lui (care dureaza cateva saptamani), in ASiS se genereaza automat o factura in format electronic care poate fi vizualizata inca din momentul emiterii ei de catre beneficiar, prin intermediul sistemului EDI.
Totodata finalizarea procesului de productie pentru o anumita comanda inseamna si generarea automata a consumurilor de materii prime pentru acea comanda, totalizarea cuantumului de ore-munca pe operatii folosite, generarea situatiei rebuturilor, etc.

Fiind un sistem integrat, ASiS preia in celelate module ale sale o serie de parametri si informatii economice din procesul de productie. Un mic exemplu ar fi faptul ca, in aplicatia de Personal si Salarizare, exista o corelatie directa intre numarul rebuturilor care rezulta in urma unor operatii efectuate manual si cuantumul premiilor pe care le vor primi angajatii care au efectuat acele operatii.

Pe baza informatiilor structurate din sistemul ASiS, managerii aproba bugetele viitoare, stabilesc incadrarea in bugetele definite pe sectii si departamente. Toate informatiile sunt centralizate sub forma de rapoarte detaliate sau indicatori economico-financiari, in cadrul lor, managerii de la diferite nivele avand posibilitati de filtrare nenumarate.

“În acest moment fluxurile Anvis Rom sunt optimizate iar redundanta in operare a fost eliminata. Investitia in ASiS ERP a  insemnat o imbunatatire evidenta a fluxului informational iar colaborarea dintre departamente a crescut considerabil. Chiar daca nevoile Anvis se vor schimba in timp, conducerea companiei se poate baza pe posibilitatea de adaptare rapida a solutiei ASiS dupa noi cerinte.”- a declarat domnul Laviniu Gabor, manager Economic Data System din Oradea, partener de implementare a solutiei ASiS ERP.

 80 
 on: May 10, 2016, 08:04:33 PM 
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu
Crezi că până acum ai achiziționat cel mai sigur RCA de Bulgaria? Mai gândește-te! Ai carte verde? Asigurarea RCA este înregistrată în sitemul CEDAM?
De cel puțin 5 ani încoace șoferii români își achiziționează mașini din Bulgaria și/sau le înmatriculează în țara vecinilor pentru a evita, cumva, taxele și impozitele mari din România. „Afacerea” este mai mult sau mai puțin rentabilă deoarece o asigurare Bulgaria costă destul de mult. Dar știți de ce?! Pentru că în jur de 80% dintre mașinile înmatriculate în Bulgaria sunt trecute în Black List, adică prezintă dosar de daune și-atunci, prețul asigurării crește semnificativ!

Dacă totuși faci parte din șoferii care au autoturismele înmatriculate în Bulgaria, atunci trebuie să ai în vedere faptul că orice poliță de asigurare RCA de Bulgaria tebuie să fie însoțită și de o CARTE VERDE valabilă. Fără cartea verde, asigurarea RCA este valabilă doar la bulgari. Astfel vei beneficia de cel mai sigur RCA. Totodată este bine să ai în vedere și o asigurare CASCO la mașină, așa vei scăpa de toate neplăcerile care ar putea să apară în cazul unui accident auto! Ca să beneficiezi de o asigurare Bulgaria de top, adică în primul rând legală și înregistrată în sistemul CEDAM, este bine să apelezi la serviciile gratuite ale unei companii de brokeraj asigurări auto. De ce să pici în plasa unor escroci când poți fi acel norocos asigurat și protejat din toate punctele de vedere?!

De exemplu noi îți recomandăm compania de brokeraj asigurări auto Bavali Expert EOOD, care oferă asigurari online de Bularia din 2014, iar din 2012 Bavali Expert SRL asigură șoferii cu mașinile înmatriculate în România. Pentru a evita acele comisioane imense pe care le achiți pentru a achiziționa o asigurare Bulgaria valabilă, însoțită de carte verde, poți apela la Bavali Expert EOOD pentru a beneficia de un RCA de Bulgaria perfect legal, fără comisioane exorbitante sau ascunse și fără taxe suplimentare. Ba chiar mai mult decât atât aceste asigurări online oferite de Bavali Expert EOOD sunt chiar mai ieftine decât cele pe care le poți achiziționa de la birourile de acte auto de Bulgaria. Aici vei beneficia de cel mai bun raport calitate-preț, pe cât posibil.

Într-adevăr prețurile asigurărilor RCA au crescut semnificativ de la începutul anului 2016, cu atât mai mult dacă mașinile înmatriculate în Bulgaria sunt înregistrate în Black List, însă Bavali Expert EOOD se va strădui să obțină pentru tine un preț corect. Prețurile asigurărilor RCA de Bulgaria afișate pe site-ul www.rcaobligatoriu.ro sunt valabile atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice. Așadar, dacă arunci un ochi pe site, vei ști exact cât te-ar putea costa cel mai sigur RCA de Bulgaria.

Bavali Expert EOOD emite asigurări online RCA de Bulgaria la prețuri accesibile, pe o perioadă de 3, 6 sau 12 luni. Alegerea este a ta. Documentele necesare pentru o asigurare Bulgaria sunt: copie după buletin și copie după cartea mașinii. În plus, cine apelează la serviciile de intermediere Bavali Expert EOOD scapă și de grija expirării ITP-ului. Având în vedere că Poliția Română verifică cel mai drastic autoturismele înmatriculate în Bulgaria, pentru a evita un dosar penal, Bavali te anunță că te apropii de termenul limită cu 7 zile înainte de a-ți expira ITP-ul. Bavali Expert EOOD este adevărata ta umbrelă împotriva vremurilor ploioase.

Crezi că până acum ai achiziționat cel mai sigur RCA de Bulgaria? Mai gândește-te! Ai carte verde? Asigurarea RCA este înregistrată în sitemul CEDAM? Beneficiezi și de asigurare CASCO pe lângă asigurarea de Bulgaria? Verifică toate aceste lucruri și amintește-ți că viitorul asigurărilor RCA sunt asigurările online! De ce să te mai deplasezi când ai în fața ta un expert care îți oferă totul simplu, rapid și legal?!

Sursa: comunicatedepresa.ro

Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10