Billion Electric, un producator Taiwanez de echipamente de comunicatii broadband si furnizor de solutii Smart City (Orase inteligente) si IoT (Internet of Things) in zona Asia Pacific, a anuntat incheierea unui parteneriat pentru distributia produselor sale cu firma Amera Networks, pentru a extinde prezenta sa in Romania si in Europa de Sud Est.
"Portofoliu de produse de inalta calitate dovedita prin proiectele instalate sunt solutii excelente cu valoare adaugata, adaptate la cererea furnizorilor de servicii de telecomunicatii locale din Romania", a declarat Robert Bujgoi, Co-fondator si VP Business Development Amera Networks . "Suntem incantati ca ni se acorda posibilitatea de a reprezenta un astfel de brand de renume, crescand astfel prezentaBillion Electric in Romania si Europa de Sud-Est. Noi credem ca impreuna cu produsele inovatoare ale companiei Billion si capacitatile de integrare ale companiei noastre, putem forma o colaborare puternica mai ales in noile sectoare emergente, cum ar fi aplicatiile Smart City ".
"Suntem incantati sa cooperam cu Amera pe piata in crestere rapida din Romania si din Europa de Est", a declarat Charles Yeh, Overseas Sale Director in cadrul Billion Electric. "Diversitatea industriei romanesti este deosebit de atractiva pentru noi, oferind o baza larga de clienti potentiali pentru multe dintre produsele si solutiile noastre. Impreuna cu Amera Networks, ne-am angajat sa facem cunoscut numele Billion Electric ca lider pentru echipamente de retea in regiune, deservind clientii nostri cu aceeasi daruire, profesionalism si standard inalte.
Noul parteneriat va aduce pe piata din Romania si Europa de Sud Est tehnologii IT&C, inclusiv:
l Conectivitate 4G/LTE M2M pentru sectoarele critice si pietele verticale, inclusiv managementul flotei, siguranta publica, autobuze inteligente, solutii PoS & Kiosk pentru piata de retail, SCADA, solutii pentru infrastructura critica de petrol si gaze, etc.
l Solutii IoT (Internet of Things) pentru controlul iluminatului public si a energiei
l Solutii pentru infrastructura de comunicatii fara fir
l Solutii pentru “Smart city” si “Home Automation”
FORUM - Testat in Romania
- November 26, 2024, 06:45:17 AM
- Welcome, Guest
News:
Știri zilnice pe testatinromania.ro
41
Bine ai venit pe forumul Testat in Romania (testatinromania.ro) / Stiri / Billion Electric semneaza un parteneriat cu Amera Networks
on: July 17, 2016, 09:26:44 PM
|
||
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu | ||
42
Bine ai venit pe forumul Testat in Romania (testatinromania.ro) / Stiri / Vanzarea in lipsa si market making
on: July 17, 2016, 09:23:43 PM
|
||
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu | ||
Bursa de Valori București (BVB) face un nou pas spre îmbunătățirea calității pieței de capital, recunoscand cu satisfacție o mare contribuție și sprijin din partea specialiștilor și a Consiliului Autorității de Supraveghere Financiară (ASF). Noul cadru de reglementare pentru operațiunile de împrumut a acțiunilor și efectuarea vânzărilor în lipsă, aprobat recent de către ASF (regulile Depozitarului Central au fost aprobate de către Banca Națională a României si sunt in proces de aprobare finala la ASF), deschide calea ca participanții la piață să folosească în piața reală acest mecanism îndelung așteptat. Anterior in cursul acestui an, ASF a emis un nou set de regulamente referitoare la aceste operațiuni
La seminarul organizat de Bursa de Valori București, care a avut loc pe 14 iulie, participanții la piață au analizat aspectele practice cu privire la punerea în aplicare a vânzării în lipsă și a împrumutului de acțiuni. Discuția s-a bazat pe prezentările susținute de reprezentanții Bursei de Valori București, Depozitarului Central și unei societati de brokeraj. "Considerăm că vânzarea în lipsă este importantă în sine, drept un instrument ce deservește investitorii și care ajută la îmbunătățirea calității mecanismului de stabilire a prețurilor. În plus, vânzarea în lipsă crește atractivitatea programului de market making, care este esențială pentru o mai buna velocitate a pieței de acțiuni. Burse mult mai mari decât Bursa de Valori București ar avea o problemă legata de adâncimea și lichiditatea pieței, în cazul în care acestea nu ar avea participanti care sa furnizeze lichiditate. În acest context, este extrem de important că Autoritatea de Supraveghere Financiară a decis să elimine tarifele aplicate de reglementator, care erau aplicate tranzacțiilor efectuate de către formatorii de piață (market makeri). Noi vedem acest set de modificări pozitive introduse de ASF, ca pe o dovadă a unei gândiri complexe și cuprinzătoare cu privire la strategia de dezvoltare a pieței de capital românești", a spus Ludwik Sobolewski, Director General la Bursa de Valori București, la seminarul din 14 iulie. "Suntem foarte mulțumiți ca pachetul legislativ referitor la activitatea de imprumut a fost finalizat. Acum survine urmatoarea etapa, cea în care reglementările se vor transpune în practică de piață. Vom urmari acest proces cu mare interes", a spus Florentina Boboc, Director Direcţia Autorizare – Supraveghere din cadrul ASF, la seminarul din 14 iulie. |
43
Bine ai venit pe forumul Testat in Romania (testatinromania.ro) / Stiri / Sfaturi utile in alegerea membranei bituminoase
on: July 17, 2016, 09:18:49 PM
|
||
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu | ||
Membranele bituminoase sunt materiale pentru hidroizolatii, realizate din bitum modificat, aditivat cu polimeri elasto-plastomeri, cu o armatura din fibra de sticla sau poliester, venind cu diverse finisaje la partea superioara.
Membranele bituminoase cu armatura din poliester pot fi folosite atat la lucrari intr-un singur strat, cat si la lucrari in mai multe straturi, de la complexitate usoara la ridicata. MIDA este o gama de membrane de top, pe baza de bitum distilat, modificat cu polimeri elastomeri (SBS), avand o armatura compozita, formata din impaslitura de poliester (P), armata cu fibre de sticla rasucite dispuse longitudinal. Compozitia modificata a membranei ofera proprietati excelente impotriva imbatranirii, adezivitate, elasticitate, flexibilitate la rece (-20⁰C) si durabilitate. Membranele MIDA P si PA au proprietati mecanice deosebite datorita naturii poliesterice a armaturii si a retelei de armare a acesteia. Membranele MIDA PA se livreaza cu finisaj superior de granule minerale. Acest finisaj are rolul de a proteja membrana de razele UV conferind totodata si un aspect estetic aplicatiei. Membrana este prevazuta cu margine de suprapunere laterala de 10 cm si margine de suprapunere de capat de 15 cm. Partea inferioara a membranelor MIDA este protejata cu o folie de polietilena termofuzibila care previne lipirea materialului când este rulat si se topeste în timpul termosudarii cu flacara. Cum sa aplicam corect membranele bituminoase? 1. Membranele bituminoase pot fi aplicate la temperaturi ale mediului ambiant intre 5°C si 35°C 2. Nu este recomandabil a fi aplicate in cazuri de: ploaie, ninsoare sau umiditate a suprafetei de izolat, deoarece exista mari sanse sa compromitem calitatea lucrarii 3. Pentru o organizare corecta a necesarului de materiale, aprovizionati-va cu cca 15% mai mult fata de suprafata masurata, datorita suprapunerilor de materiale care apar la punerea in opera. Sursa: comunicatedepresa.ro |
44
Bine ai venit pe forumul Testat in Romania (testatinromania.ro) / Stiri / Sibiul pe timbre, la 825 de ani de atestare documentară
on: July 14, 2016, 06:43:17 PM
|
||
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu | ||
În fiecare an, la 15 iulie, filatelia românească marchează o sărbătoare definitorie și anume Ziua Mărcii Poștale Românești, dată la care se celebrează apariția primei mărci poștale emise în țara noastră, de către Principatul Moldovei, și anume celebrul Cap de bour.
În 2016, la 158 de ani de la apariția primului timbru românesc, Romfilatelia marchează această zi printr-o emisiune filatelică specială dedicată unuia dintre cele mai reprezentative orașe din România, un important centru istoric, cultural, turistic, dar și economic – Sibiu , la o frumoasă aniversare a acestuia. Emisiunea este intitulată sugestiv Sibiu, 825 de ani de atestare documentară și poate fi achiziționată începând de vineri, 15 iulie a.c., din magazinele Romfilatelia din București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. Având o tematică istorică, proiectul de timbre aniversează 825 de ani de atestare documentară a Sibiului, orașul fiind atestat pentru prima dată în anul 1191. În această etapă timpurie a așezării, coloniștii sași au adus cu ei obiceiurile și cunoștințele lor despre meșteșuguri mult avansate față de ce se întâlnea în acel moment în Transilvania. Cu timpul, orașul a trecut prin numeroase schimbări, cauzate de marea invazie tătară, precum și de numeroasele încercări de cucerire a orașului, ceea ce au determinat o atenție sporită pentru fortificații, cetatea devenind una din cele mai puternice din zonă. La începutul secolului XVI, Sibiul se prezenta ca o cetate prosperă, în plină dezvoltare, numărul de bresle crescând, iar armurierii, artificierii, tipografii și orfevrierii ducând faima orașului departe peste hotare. Cele două timbre aniversare reproduc imaginea unui tablou avându-l ca autor pe Franz Neuhauser cel Tânăr, Vedere generală a orașului Sibiu la 1808, aflat în patrimoniul Muzeului Național Brukenthal. În grafica celor două mărci poștale este inclusă stema actuală a orașului. Emisiunea este completată de un plic prima zi și un set de 2 cărți maxime, iar ca forme de machetare au fost folosite coala de 28 de timbre, minicoala de 5 timbre + 1 vinietă și blocul de 2 timbre (în album filatelic). Produsul special al emisiunii este albumul filatelic, realizat într-un tiraj limitat de 245 exemplare și echipat cu blocul de 2 timbre al emisiunii și plicul prima zi cu ștampila „prima zi” aplicată în clar în folio. Ambele produse sunt numerotate de la 001 la 245. Pe manșeta blocului prezentat în albumul filatelic sunt reproduse detalii dintr-un document de la Direcția Județeană Sibiu a Arhivelor Naționale, un certificat eliberat de breasla tâmplarilor din Sibiu, datat 1798, pe care figurează o panoramă a orașului din acea perioadă. Ștampila prima zi a emisiunii se găsește în incinta Oficiului Poștal Sibiu 1, aflat în str. Mitropoliei, nr. 14, Sibiu, județul Sibiu. Romfilatelia mulțumește Primăriei Municipiului Sibiu, Direcției Județene Sibiu a Arhivelor Naționale și Muzeului Național Brukenthal pentru sprijinul documentar acordat în realizarea acestei emisiuni de mărci poștale. Sursa: comuincatedepresa.ro |
45
Bine ai venit pe forumul Testat in Romania (testatinromania.ro) / Stiri / Innova Project Consulting lanseaza cursul manager de responsabilitate sociala
on: July 04, 2016, 06:06:44 PM
|
||
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu | ||
Începând cu ianuarie 2017 va deveni obligatorie raportarea informațiilor nefinanciare conform Directivei 2014/95/UE. Având în vedere complexitatea procesului de pregătire a acestei Raportări, cunoscuta ca și Raport de Sustenabilitate sau de Responsabilitate Sociala, este nevoie de o specializare temeinica a persoanelor care vor fi implicate.
Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de raportare a acestor informații nefinanciare de către toate acele organizații care vor intra sub incidenta Directivei Europene sau vor dori sa se conformeze acesteia în mod voluntar, INNOVA PROJECT CONSULTING ANUNȚĂ LANSAREA CURSULUI DE SPECIALIZARE AUTORIZAT ANC - MANAGER DE RESPONSABILITATE SOCIALA Cod COR 325718. Obținerea certificării va da dreptul de a practica meseria de Manager de Responsabilitate Sociala. Pe pagina web a Ministerului Finanțelor Publice este deja disponibil spre consultare proiectul de Ordin pentru transpunerea in legislația naționala a prevederilor acestei Directive 2014/95/UE privind obligativitatea raportării informațiilor nefinanciare. Modalitățile prin care se poate face raportarea acestor tipuri de informații sunt, fie printr-o declarație nefinanciara, pe care sa o includă in raportul anual de gestiune, fie printr-un raport separat (Raport de Sustenabilitate sau de CSR) care sa fie publicat in maxim 6 luni de la data bilanțului. Indiferent de forma de prezentare aleasa, informațiile nefinanciare vor acoperi aspectele de mediu, sociale si de personal, respectarea drepturilor omului si combaterea corupției si a darii de mita. Cursul organizat de INNOVA Project Consulting se adresează managerilor, specialiștilor de comunicare, PR şi de CSR, managerilor de sustenabilitate şi responsabililor de Corporate Affairs, marketing, precum şi altor categorii de personal care vor fi implicate in procesul de raportare. Informații generale: Durata: 40 ore Tipul cursului: Specializare Condiții de admitere: studii superioare Perioada de desfășurare: începând cu luna august 2016 - pana in septembrie 2017 (cel puțin o grupa pe luna) Limba de desfășurare a cursului: Romana Formatori: Profesioniști in CSR si Business Management Certificare: ANC (Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale şi Persoanelor Vârstnice şi Ministerul Educației, Cercetării şi Inovării) |
46
Bine ai venit pe forumul Testat in Romania (testatinromania.ro) / Stiri / Demersuri MAE pe linie consulară în sprijinul cetățenilor români din Anglia
on: July 03, 2016, 07:54:00 PM
|
||
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu | ||
Ministerul Afacerilor Externe informează că rezultatul referendumului organizat la data de 23 iunie în Marea Britanie nu produce în prezent efecte juridice asupra activității de protecție și asistență consulară prestate de Ambasada României la Londra în interesul și beneficiul comunității românești locale. MAE asigură comunitatea românească de sprijinul autorităţilor române, în acest sens.
În context, menționăm că nu s-a înregistrat o creștere suplimentară a solicitărilor de asistență consulară determinată de perspectiva, respectiv de rezultatul referendumului din data de 23 iunie. Creșterea volumului de servicii consulare efectuate, pe parcursul anului curent, de către misiunea diplomatică română a fost determinată de afluxul cetățenilor români către Marea Britanie și se înscrie în tendința constantă a ultimilor ani. În contextul semnalelor referitoare la faptul că rezultatul referendumului provoacă tensiuni şi reacţii izolate la adresa cetăţenilor UE din Marea Britanie, cu caracter care poate fi considerat discriminatoriu, Ministerul Afacerilor Externe îndeamnă cetățenii români care au cunoștință de astfel de incidente să informeze atât autorităţile britanice competente, cât şi Ambasada României la Londra http://londra.mae.ro/contact. De asemenea, MAE oferă informații detaliate cu privire la procedurile consulare prin intermediul Centrului de Contact și Suport al Cetățenilor Români din Străinătate. Reamintim că acesta cuprinde un portal informatic accesibil la adresawww.informatiiconsulare.ro un Call-Center și un Mail-Center (Telefon call-center: +44 20 76027328; +44 20 76029833; +44 20 76036694; +44 20 76025193 / Mail-Center: contact@informatiiconsulare.ro. Astfel, accesând adresawww.informatiiconsulare.ro, cetățenii români pot obține toate informațiile consulare de care au nevoie. Totodată, la nivelul rețelei consulare a României a fost lansat un proiect de anvergură, Sistemul Informatic pentru Managementul Integrat al Serviciilor pentru Cetățeni (SIMISC), care oferă posibilitatea accesării online a serviciilor consulare, obținerea de informații utile de natură consulară, programarea în vederea depunerii cererilor etc. Proiectul SIMISC va funcționa, la finalul primului semestru al acestui an, la un număr de 95 misiuni diplomatice și oficii consulare, urmând a fi implementat la Ambasada României din Londra în al doilea semestru al anului 2016. Ca un element suplimentar care demonstrează preocuparea MAE pentru asigurarea unei asistențe consulare operative și de calitate, în favoarea cetățenilor români din Marea Britanie, este de menționat că se află în curs de operaționalizare noul Consulat General al României la Manchester. În plus, Ministerul Afacerilor Externe pune la dispoziția cetățenilor români informații de interes din domeniul consular prin intermediul paginii de Facebook a Departamentului Consular: www.facebook.com/DepartamentulConsular |
47
Bine ai venit pe forumul Testat in Romania (testatinromania.ro) / Stiri / Sisteme de dus – tendinte si modele
on: July 03, 2016, 07:30:49 PM
|
||
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu | ||
Se spune ca asa cum arata baia asa este si gospodina. Daca totul e curat si de bun gust, atunci si cei ai casei sunt oameni de toata isprava. Cu alte cuvinte, o baie este o carte de vizita pentru orice locuinta. De aceea, este importanta atentia la detalii. Iar bateriile si sistemele de dus sunt accesorii deosebit de importante.
Baia este un loc de relaxare care merita investitii serioase. Pe langa aspectul estetic, este deosebit de importanta functionalitatea obiectelor sanitare. De aceea, trebuie alese cu mare atentie cele mai bune piese. Ca sa iti venim in ajutor, iti vom vorbi in continuare despre sistemele de dus cele mai recomandate, pentru a face experienta baii cat mai placuta. Bateria de dus reprezinta un element important in baie. Aceasta asigura atat cantitatea optima de apa, cat si un rol estetic si ambiental baii. Specialistii Bagno.ro au selectat cele mai moderne si mai performante sisteme pentru dus de la branduri cu renume in domeniu si le-a adus pe piata romaneasca, astfel incat tu sa le poti alege pe cele mai potrivite nevoilor si gusturilor tale. Astfel, vei avea cu siguranta parte de o experienta unica folosind sistemele de dus Grohe . Spre exemplu, Grohe Tempesta Cosmo este un sistem de dus prevazut cu suprafata din alama cromata, silicon si ABS, sistem anti calcar SpeedClean si termostat aplicat cu functie de schimbare - Aquadimmer. Sistemul este compatibil cu boilere cu putere mai mare de 18 kw. Pretul intregului sistem este in magazinul online Bagno.ro 1,695 lei, cu un discount de 1.025 lei! Sitemul are garantie 5 ani, iar livrarea se face in cel mult 48 de ore de la comanda. Tot din gama Grohe face parte si dusul Cosmopolitan Rainshower Jumbo, cu o para cu diametrul de 40 de centimetri, pentru o experienta inedita a dusului. Este un dus fix din alama cu suprafata cromata, sistem anti calcar SpeedClean, compatibil cu orice tip de boilere. Recomandate de specialisti sunt si sistemele de dus din gama Hansgrohe . Raindance Select E 360 este un sistem de dus prevazut cu baterie termostatata cu oprire la 40 C, buton ajustabil de restrictie apa calda, diverter comutare para fixa-para dus mobila, polita din sticla si dus mobil cu trei jeturi si para fixa cu tehnologie Quickcleann si jet tip rain. Bagno iti ofera o gama variata de produse ultra moderne pentru baia ta, de la obiecte sanitare precum lavoare, vase WC, bideuri si rezervoare, la baterii de baie, cazi, sisteme de dus si pana la mobilier. Poti comanda produse Bagno atat telefonic, cat si prin email sau direct pe site. |
48
Bine ai venit pe forumul Testat in Romania (testatinromania.ro) / Stiri / Cifra de afaceri a companiei Smart ID Dynamics a crescut cu 200% in 2015
on: July 03, 2016, 04:51:02 PM
|
||
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu | ||
Compania Smart ID Dynamics S.A., cel mai important furnizor de servicii şi soluţii de mobilitate enterprise (terminale mobile , PDA şi tablete rugged) şi automatizări industriale, soluţii bazate pe tehnologia codurilor de bare şi rfid, a înregistrat în 2015 o creştere a cifrei de afaceri cu 200%, ajungând la peste 49 milioane lei, în acelaşi timp marcând o creştere a profitului de peste 300%.
Compania Smart ID Dynamics a înregistrat în anul 2015 o cifră de afaceri de 49,3 milioane lei cu un profit net de 4 milioane lei, în creştere faţă de anul 2014, când a fost realizată o cifră de afaceri de app 23.7 milioane lei şi un profit net de 1.25 milioane lei . Rezultatele bune realizate în 2015 vin ca o confirmare a strategiei de dezvoltare a companiei, cu focus principal pe furnizarea de servicii şi soluţii la un nivel ridicat de profesionalism, pentru automatizarea proceselor de business, prin introducerea soluţiilor mobile de tip enterprise în procesele core business, industrial IoT şi automatizări industriale, soluţii care ajută partenerii noştri de business să îşi crească afacerile. „Indicatorii financiari înregistraţi de Smart ID pe parcursul anului 2015 au fost susţinuţi atât de extinderea ofertei companiei în zona soluţiilor privind automatizarea liniilor de producţie, bazate pe Industrial IoT, sau a soluţiilor customizate oferite verticalelor Logistică, Retail şi Distribuţie, creşterea numărului de clienţi, cât şi din extinderea portofoliului de produse, prin încheierea unor parteneriate strategice, dintre care amintim acum doar Panasonic Toughbook, Soti şi Microsoft” declară Daniel Boangiu, Managing Partner Smart ID Dynamics. „Peste 90% din cifra noastră de afaceri este realizată cu companii private româneşti şi multinaţionale, care au avut anul trecut investiţii importante în retehnologizare, extinderi ale liniilor de producţie şi proiecte importante pe zona de mobilitate şi automatizări industriale. Am reuşit anul trecut să creştem numărul de clienţi noi cu un procent de 30%, am extins colaborarea cu clienţii existenţi pe soluţiile deja implementate şi pe furnizarea de servicii profesionale cu valoarea adăugată”, a mai adaugat Daniel Boangiu. Dintre cele mai importante realizări ale Smart ID Dynamics pentru anul 2015 amintim doar consolidarea statutului companiei Smart ID Dynamics pe nişa echipamentelor mobile şi industrial rugged, creşterea echipei de Sales şi Presales din cadrul birourilor din Bucureşti, Craiova şi Timişoara, creşterea echipei de dezvoltare software, dezvoltarea competenţelor tehnice prin certificările obţinute, precum şi creşterea numărului de echipamente și soluții vândute. Un pas important în evoluţia companiei îl reprezintă parteneriatul strategic semnat anul trecut cu Microsoft pe zona de cloud, parteneriat care ne ajută să trecem soluţiile de mobilitate enterprise dezvoltate în cloud. Soluţiile oferite au fost concentrate pe verticalele Utilităţi, Producţie, Transport şi Logistică , Curierat şi Retail. Pentru verticala Retail au fost oferite soluţii privind automtizarea proceselor în magazine, soluţii de inventariere, verificarea şi tipărirea etichetelor la raft cu ajutorul echipamentelor mobile, soluţii pentru managementul echipamentelor mobile de la distanţă – terminale mobile, telefoane şi imprimante mobile, precum şi soluţii privind trasabilitatea produselor, pentru înregistrarea în format electronic a fluxului, începând de la materia primă și continuând cu semifabricatele până la produsul final, având la bază tehnologia codurilor de bare. Pentru verticalele Curierat şi Logistică au fost realizate soluţii de transport al coletelor, ce constau în preluarea şi manip***rea coletelor în zona de procesare, solutii de track & trace pentru managementul activităţii de curierat, am implementat soluţii POD (proof of delivery) şi soluţii de warehouse management pentru automatizarea proceselor logistice. A fost de asemenea extinsă expertiza companiei către verticala Producţie, cu precădere Producţie Food şi Producţie Automotive, unde au fost oferite soluţii Shop Floor pentru integrarea proceselor operaţionale (monitorizarea producției, managementul incidentelor și a procesului de mentenanță a echipamentelor și utilajelor de producție) şi soluţii pentru adăugarea posturilor de detecţie a corpurilor străine folosind echipamente de inspecție vizuala (vision). Anul 2015 a adus companiei Smart ID şi recunaşterea de „Best Solution Partner” din partea ZEBRA Technolgies, liderul mondial pe zona de echipamente şi soluţii de mobilitate enterprise, acest premiu fiind acordat în baza loialităţii şi a eforturilor continue de a oferi soluţii care rezolvă problemele clienţilor, pe baza unor performanţe de creştere clar definite şi pentru cifrele de afaceri generate cu ZEBRA Technologies în România şi Moldova. Sursa: comunicatedepresa.ro |
49
Bine ai venit pe forumul Testat in Romania (testatinromania.ro) / Stiri / Măsuri guvernamentale de stimulare a activităţii CDI
on: July 02, 2016, 04:22:57 PM
|
||
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu | ||
Guvernul României a aprobat în şedinţa din 28 iunie, o ordonanţă de urgenţă privind reglementarea unor măsuri fiscale cu incidenţă în sectorul de cercetare-dezvoltare. Astfel, articolul 60 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, referitor la scutirea unor contribuabili de la plata impozitului pe venit, include acum şi persoanele fizice cu venituri/salarii realizate ca urmare a desfăşurării activităţii de cercetare-dezvoltare aplicativă şi/sau de dezvoltare tehnologică, în condiţiile stabilite prin ordin comun al ministrului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, ministrului Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu mediul de afaceri, ministrului Finanţelor Publice, ministrului Muncii, Familiei, Protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice şi ministrului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.
Sunt ferm convins că eforturile din această ultimă perioadă vor avea efectul aşteptat nu doar în mediul de cercetare, ci la nivelul întregii societăţi, prin modul în care activitatea de cercetare-dezvoltare are impact asupra economiei”, a declarat ministrul Educaţiei, Adrian Curaj. Prevederile se aplică începând cu veniturile aferente lunii august 2016 şi vizează cercetătorii din sistemul naţional de cercetare-dezvoltare, definit prin OG 57/2002 ca „ansamblul unităţilor şi instituţiilor de drept public şi de drept privat care au în obiectul de activitate cercetarea-dezvoltare”. Măsura vizează veniturile salariale realizate ca urmare a desfăşurării activităţilor de cercetare aplicativă (cercetare industrială) şi/sau de dezvoltare experimentală, conform HG. nr. 583/2015. Aceste activităţi trebuie să fie cuprinse în proiecte de cercetare-dezvoltare, cu scop propriu bine stabilit, obiective, activităţi, perioadă de desfăşurare, buget în care să fie precizate explicit cheltuielile cu salariile, categoria şi elementul de noutate al rezultatului. Pentru a beneficia de scutirea de impozit pe veniturile din salarii, persoana trebuie să fi absolvit cel puţin ciclul I de studii universitare sau o formă de învăţământ superior de lungă durată şi să deţină o diplomă de licenţă (sau echivalentă), conferită de o instituţie acreditată de învăţământ superior din România, sau o diplomă obţinută la absolvirea studiilor universitare de licenţă la instituţii acreditate de învăţământ superior din străinătate, recunoscută şi echivalată de Ministerul Educaţiei. „Pentru a completa pachetul prin care susţinem activitatea de cercetare-dezvoltare-inovare, mă bucur să anunţ că, împreună cu reprezentanţii Ministerului Finanţelor Publice, am finalizat ordinul comun pentru aprobarea normelor privind deducerile pentru cheltuielile de cercetare-dezvoltare la calculul rezultatului fiscal. Pe scurt, este vorba despre facilităţi fiscale pentru încurajarea investiţiilor în cercetare-dezvoltare ale companiilor care activează în România, valorificând astfel potenţialul uman extraordinar de care dispune ţara noastră”, a mai declarat ministrul Adrian Curaj. Mai exact, este vorba de ordinul comun pentru aprobarea normelor privind deducerile pentru cheltuielile de cercetare-dezvoltare la calculul rezultatului fiscal, emis în temeiul articolului 20 alin (5) din Legea 227/2015 privind Codul Fiscal. Aceste stimulente fiscale pentru activităţile de cercetare-dezvoltare reprezintă reducerea rezultatului fiscal de care pot beneficia contribuabilii, prin deducerea suplimentară, în proporţie de 50%, a cheltuielilor efectuate de aceştia în anul fiscal respectiv pentru activităţile de cercetare-dezvoltare, precum şi prin aplicarea metodei de amortizare accelerată în cazul aparaturii şi echipamentelor destinate activităţilor de cercetare-dezvoltare. Pentru încadrarea activităţilor în categoria cercetare-dezvoltare, Ministerul Educaţiei, pe baza propunerilor Colegiului Consultativ pentru Cercetare-Dezvoltare şi Inovare, elaborează Registrul experţilor pe domenii de cercetare-dezvoltare, prin ordin al ministrului Educaţiei. |
50
Bine ai venit pe forumul Testat in Romania (testatinromania.ro) / Stiri / IT Six Global Services estimeaza dublarea numarului de angajati programatori
on: July 02, 2016, 04:11:54 PM
|
||
Started by dorel_puchianu - Last post by dorel_puchianu | ||
Conducerea IT Six Global Services, furnizor de servicii pentru domenii precum Telecom, Servicii Financiare, Medical, Logistica, Automotive si High-Tech, a anuntat miercuri, 22 Iunie, in cadrul unui eveniment intern organizat la Craiova , directiile de dezvoltare ale companiei pentru urmatorii trei ani. Vali Iancu, fondatorul si CEO-ul IT Six, a prezentat planurile de crestere a companiei, prin atragerea de noi clienti si consolidarea pozitiei firmei in topul angajatorilor din IT&C in regiunea Oltenia.
“De la inceputul acestui an am angajat 23 de persoane, in toate departamentele firmei – tehnice si administrative. Ritmul angajarilor se va accelera in a doua jumatate a anului. Tintim o crestere anuala compusa de peste 20% in urmatorii ani”, spune Vali Iancu, CEO-ul IT Six. Conducerea IT Six Global Services, furnizor de servicii software pentru domeniile Telecom, Medical, Financiar-Bancar, Logistica, Automotive si High-Tech, a anuntat miercuri, 22 Iunie, in cadrul unui eveniment intern organizat la Craiova, directiile de dezvoltare ale companiei pentru urmatorii trei ani. Vali Iancu, fondatorul si CEO-ul IT Six, a prezentat planurile de crestere a companiei, prin atragerea de noi clienti si consolidarea pozitiei firmei in topul angajatorilor din IT&C in regiunea Oltenia. “De la inceputul acestui an am angajat 23 de persoane, in toate departamentele firmei – tehnice si administrative. Ritmul angajarilor se va accelera in a doua jumatate a anului. Tintim o crestere anuala compusa de peste 20% in urmatorii ani”, spune Vali Iancu, CEO-ul IT Six. Numarul mare de contracte noi incheiate de companie in 2016 si cresterea cererii de servicii de dezvoltare software in piete precum SUA, Germania, Franta, Marea Britanie, Olanda si Norvegia, unde IT Six este deja pozitionata strategic, favorizeaza dezvoltarea organica a companiei. Cele mai multe posturi noi vor fi deschise in zona de dezvoltare software, pentru programatori Java, Javascript, .Net si PHP, precum si in departamentul de asigurarea calitatii, unde firma recruteaza personal cu experienta dar si de nivel junior. Departamentul tehnologiilor embedded va creste de asemenea in urmatoarele trimestre, bazat pe cererea din industria Auto europeana. “Pozitionarea IT Six ca furnizor preferat in piata globala de servicii software cu valoare adaugata mare ne aduce un numar din ce in ce mai mare de proiecte, din tari precum SUA, Germania, Australia si Canada. Estimam ca vom ajunge la 250 angajati in Craiova pana la finalul lui 2019”, a declarat antreprenorul craiovean. Evenimentul din 22 Iunie a marcat si momentul aniversar pentru angajatii fideli companiei care au fost premiati pentru contributia adusa in cresterea calitatii serviciilor firmei si ratei de 100% a retentiei clientilor internationali. Directorii principalelor departamente ale IT Six Global Services au prezentat cu aceasta ocazie o retrospectiva a reusitelor din primul semestru al anului, un istoric al proiectelor livrate si programele IT Six de formare profesionala, mentorship si lucru colaborativ. Totodata s-a anuntat finalizarea programului de training pentru studenti, IT Six Web Academy 2016, avand ca rezultat angajarea tuturor absolventilor seriei. Urmatoarele programe de internship , IT Six Software Engineering Academy, respectiv IT Six QA Academy, vor fi demarate la mijlocul lunii iulie. Toate stagiile de tip IT Six Academy sunt remunerate. Sursa: comunicatedepresa.ro |