FORUM - Testat in Romania

Teste => Teste => Jocuri PC => Topic started by: Jonathan Blackheart on May 11, 2014, 02:32:29 PM

Title: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 11, 2014, 02:32:29 PM
Cautind cu infrigurare si tenacitate in stinga si in dreapta, ambitionindu-ma din rasputeri si rascolind internetul cu susul in jos, am reusit intr-un final sa dau de doua texturi mai noi pentru acest vechi shooter pe care stii cit de mult il apreciez din descrierea pe care i-am facut-o in thread-ul cu Radeonul meu in teste. Spre bucuria mea, ambele texturi modificau intreg jocul, sau mai bine zis mare parte din el, nu doar o arma sau un anumit personaj. Dezamagirea mea, pe de alta parte, a constat in faptul ca nici una dintre cele doua texturi nu era completa, adica nu "acoperea" intreg jocul, ba mai mult, n-as fi putut spune care imi place mai mult si nici nu le puteam folosi pe amindoua in acelasi timp. Totusi, norocul mi-a suris si am izbutit sa gasesc aceasta ultima textura, creata (conform autorului ei) in august 2013, care - conform descrierii care o insoteste - cuprinde toate elementele din precedentele texturi gasite si downloadate de mine si inca citeva elemente noi. Dupa cum se observa in poze, diferenta intre jocul cu texturile proprii (adica cele originale) si jocul cu aceste superbe texturi noi - create la rezolutie superioara - e cit se poate de limpede si de vizibila, calitatea grafica superioara oferita de noile texturi fiind evidenta si deosebit de reusita. Acest "HD Texture Pack" contine toate modificarile si imbunatatirile ce existau in celelalte doua, plus inca citeva mici adaugiri. Din pacate nu acopera tot jocul, am detectat citeva elemente ce nu au fost refacute... Insusi autorul texturii a afirmat ca nu e completa, insa e totusi o schimbare cit de cit importanta. Majora - as zice eu! Singurul lucru care nu mi-a placut a fost faptul ca aceasta noua textura modifica si marea majoritate a sunetelor din joc, plus schimba dialogurile din cutscenes (in-game movies) din engleza in germana, insa am rezolvat rapid problema stergindu-le pur si simplu din textura, astfel ca in lipsa lor jocul foloseste sunetele originale.

Textura e aici:

www.moddb.com/downloads/return-to-wolfenstein

si se poate folosi in doua feluri:

1) se pune textura in folderul "Main" al jocului si se porneste jocul. Daca din meniu caracterele cu care sint scrise optiunile "Play", "Load Game", "Options" si celelalte sint schimbate, inseamna ca textura a fost recunoscuta si va functiona in joc.

2) se creeaza un dosar in folderul jocului (NU in folderul "Main") care poate avea orice nume, se pune acolo textura, apoi se porneste jocul, se intra la "Options", se da click pe "Mods" si se selecteaza de acolo, avind numele dosarului.

Fiind insa prea fascinat de textura in sine si dorind mult sa incerc si eu, la rindul meu, sa imbunatatesc ceva daca pot, am folosit Photoshop-ul si am efectuat urmatoarele:

1) Am schimbat culoarea "pachetelor medicale" din verde in albastru, deoarece mi se pare ca le sade mai bine asa. Combinatia de verde cu rosu nu mi s-a parut prea reprezentativa pentru ceea ce ar trebui sa inspire "sentiment medical", ci mai degraba albastru cu rosu. Am incercat, desigur, sa le fac si albe, pentru a fi cit mai aproape de culorile tipic sanitare din viata reala - si am reusit fara probleme, insa mi-a placut prea mult albastrul, asa ca le-am lasat in final albastre.

2) Am reprelucrat arma "Tesla", nefiind prea satisfacut de combinatia de culori aleasa de catre autorul texturii.

3) Am colorat aruncatorul de flacari in Cyan, fiind satul de eterna culoare gri metalizat inchis.

4) Am refacut dinamita.

5) Am refacut covoarele, colorindu-le in verde.

6) Am schimbat culoarea gresiei din maro in verde, iar ulterior in albastru.

7) Am refacut zapada in stagiul "Norway", deoarece autorul texturii a inlocuit-o cu un alb mai frumos, e drept, insa am considerat ca albastrul inghetat e mai realist.

Din pacate, n-am reusit sa schimb prea mult cutitul, am incercat in fel si chip sa-l inlocuiesc cu cutitul lui Rambo, dar n-am reusit... :( Asa ca l-am facut mai alb, eu zic ca arata totusi mai bine asa :) In textura propriu-zisa, armele au fost prelucrate si ele, nu doar peretii, dalele de piatra, zidurile si alte elemente ce tin de decor, insa desi mi-au placut mult versiunile noi, am incercat si eu sa vad daca nu pot personaliza si mai mult - adica si mai pe placul meu - aceasta deosebita textura.

Deocamdata sint inca la inceput cu aceste modificari personale si mai exista citeva schimbari pe care planuiesc sa le incerc. Ramine de vazut daca voi reusi sau nu in incercarile mele, deoarece nu sint mapper sau modder si cu atit mai putin inginer software sau programator profesionist. In acest thread/topic am vrut in primul rind sa anunt - pentru fanii acestui vechi shooter si pentru oricine altcineva care ar fi interesat - existenta acestei formidabile texturi, care efectiv iti da sentimentul ca joci un joc din 2005 sau 2006, nu din 2001. Unde mai pui ca rata de cadre/secunda a ramas identica cu cea care exista inainte de a pune textura, FRAPS-ul indicind tot 91 fps in marea majoritate a locatiilor, la rezolutia de 1024x768 si cu toate efectele pe maxim, inclusiv anisotropicul. Ceea ce nu face decit sa ma bucure si mai mult, deoarece ma temeam ca aceste noi texturi - fiind create in 2013 - vor solicita prea puternic placa video si vor face ca jocul sa sacadeze, insa spre marea si fericita mea surpriza nu s-a intimplat asa! Inseamna ca aceasta textura solicita probabil mai degraba memoria sistemului (ramii), nu placa grafica. Asadar, e foarte posibil ca si cei ce poseda un calculator mai vechi/slab sa o poata utiliza fara probleme si sa profite de feelingul pe care jocul il ofera acum. Singura deosebire din punct de vedere tehnic a fost timpul de loading la misiuni, deoarece cu textura noua dureaza ceva mai mult decit inainte pina sa se incarce o harta, dar nu e o diferenta enorma, ci doar de vreo 6 sau 7 secunde, dupa aproximarea mea. Atita bai sa fie!

PS: sa nu mai spun si ca functioneaza cu toate hartile (single player maps) pe care le-am downloadat, exceptind rarele cazuri in care autorul unei harti a inlocuit deja anumite texturi.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 11, 2014, 02:53:19 PM
OK, si acum pozele! :P

Peretii arata cu totul altfel acum, adica net superior, inainte parca erau o ruina totala.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 11, 2014, 03:45:06 PM
Caramizi mai aspectuoase  8)
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 11, 2014, 04:04:56 PM
Si nu doar peretii, si dalele de piatra de pe jos au fost refacute admirabil  ;D
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:29:49 PM
Ce poate fi mai placut decit sa stai in fata sobei privind la calitatea noilor texturi?  8)
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:30:46 PM
Pachetele medicale nu mai arata de parca au fost culese de pe cine stie ce maidan. In plus, culoarea albastra a fost creata de mine si le confera un spor de realism.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:31:37 PM
S-au modernizat baietii, au pus faianta de calitate superioara XD
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:33:13 PM
Au primit si niste tablouri noi cu "Mustaciosul" intr-o rama mai eleganta :D

PS: Ultimele doua sint create de mine.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:34:23 PM
Usa noua, pereti frumosi si curati plus podele laminate! Asa mai zic si eu :D Cred c-o sa-mi placa la nazisti! XD
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:36:45 PM
Am vopsit, am zugravit, uite ce frumos a iesit :P Acum ti-e mai mare dragul sa te plimbi pe coridoare!

PS: nici modificarea initiala facuta de autorul texturii nu era deloc rea, insa ma cam saturasem si de combinatia de verde cu maro, si sa vad pe podea aceeasi textura ca si pe pereti. Deci am mai modificat un pic de dragul diversificarii.

Poza nr. 1 = jocul cu textura originala
Poza nr. 2 = jocul cu textura noua
Poza nr. 3 = jocul cu textura noua modificata de mine
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:38:37 PM
Acum avem si mobila noua, din lemn de abanos, nu vechea mostenire din casa bunicilor :D

Poza nr. 1 = jocul cu textura originala
Poza nr. 2 = jocul cu textura noua
Poza nr. 3 = jocul cu textura noua modificata de mine
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:40:30 PM
Ce gresie frumoasa! Un maro adevarat, nu vechitura de odinioara! Insa nici verdele ales de mine nu arata urit, ce zici? Sau preferi albastru? :P
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:42:39 PM
Pereti reprelucrati atit de autorul texturii cit si de mine! Folosind filtrul "Craquelure" am editat textura creata de autor de n-o mai recunosti! :D Cred ca e cea mai frumoasa modificare pe care am reusit-o pina acum!

PS: pacat ca usa din poza n-au modificat-o, ma dau de ceasul mortii incercind s-o schimb, dar din ceva motiv ciudat nu merge, indiferent cu ce textura o inlocuiesc...

Poza nr. 1 = jocul cu textura originala
Poza nr. 2 = jocul cu textura noua
Poza nr. 3 = jocul cu textura noua modificata de mine
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:44:04 PM
Textura din poza asta ma omoara. Efectiv sublim!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:44:54 PM
Arma Tesla in versiune moderna. Modificarea culorilor imi apartine.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:45:56 PM
Asta da schimbare de parchet! Face toti banii!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:46:58 PM
Pina si pietrisul a fost modificat! Foarte frumos!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:48:01 PM
Au pus gresie noua si au schimbat tabloul din dreapta cu unul in care nu-i mai vedem fundul la om, ha ha! :D
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:49:38 PM
Daca si la noi ar beneficia vechile castele de asa renovari, bine ar fi...
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:50:59 PM
Am reprelucrat eu podeaua de metal deoarece autorul texturii nu a modificat-o deloc si arata, dupa parerea mea, tare prost inainte. Acum e albastra. Looks better! :)
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:51:48 PM
"Please don't hurt me! I know nothing!" - se milogea biata femeie.

"Stai linistita, draga. Asa frumos ati redecorat aici ca sint prea ocupat sa casc gura la ce frumos arata totul acum, ha ha ha!" :D
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:53:05 PM
Nici dalele de piatra albastre nu au fost uitate.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:54:27 PM
Caldarimul e pavat de ti-e mai mare dragul sa-l privesti, nu cirpaceala de dinainte.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:55:30 PM
Acum arata a castel ingrijit si bine intretinut, inainte parca era in paragina, sarmanul...
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:56:26 PM
Mi-am renovat garajul, ca poate vine vreo inspectie XD. Si apropo, ce frumos arata acum si casuta mea! Nu mai e hruba darapanata care era cindva :D
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:57:36 PM
Poftim dinamita nazista! Acum sa vedem daca iti mai da mina sa te pui cu mine!

PS: dinamita asta eu am creat-o modificind-o pe cea din textura, deoarece autorul texturii n-a imbunatatit-o cine stie ce...
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 02:58:30 PM
Acu-i acu! Care se apropie de mine il spirtec cu noul meu pumnal proaspat ascutit :D
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:00:27 PM
Diferenta ca de la cer la pamint intre aceste poze!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:06:21 PM
Dale de piatra verzi din hartile Enigma si Project 51. Straveziul acela seamana cu coralii. Superb!  8)
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:07:56 PM
Scena din harta "Wotan".
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:10:50 PM
Scene din harta "Stolen Artifact". Si caramizile inzapezite au fost reprelucrate!  :)
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:13:24 PM
Cutii noi si de calitate. Probabil au trecut si ei de la posta de stat la curieri privati! XD


PS: in a 3-a poza se observa si peretii noi si dalele noi de piatra ale podelei.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:16:13 PM
Demult ne tot promitea sefu' ca ne imbunatateste conditiile de lucru. Acum mi-e mai mare dragul sa merg la servici, data fiind noua ambianta :D
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:17:18 PM
Nici lansatorul de rachete n-a fost uitat. Am mai pomenit despre dalele de piatra violete?  8)
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:18:42 PM
Noul aruncator de flacari, colorat in Cyan de mine. Haideti incoace daca va e frig, fratilor! Acum va pirjolesc de va transform in gratar nemtesc XD
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:19:58 PM
Scena din harta "Return to Dungeon Master".
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:20:43 PM
Scena din harta "Brabant".
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:21:25 PM
Castelul vazut din exterior.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:22:11 PM
Baietii au acum covoare noi.

Desigur, eu sint "responsabil" de asta XD
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:23:46 PM
Zapada glaciara din stagiul "Norway". Mi-a durat vreo 5 ore de munca in Photoshop pina sa reusesc sa "prepar" textura cea mai potrivita. Recunosc ca nici aceasta nu e perfecta, insa in comparatie cu cea de dinainte... pozele vorbesc de la sine, nu?
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:25:29 PM
Inca citeva poze cu zapada pentru fanii anotimpului friguros XD
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:26:42 PM
"Such as it is, this is my house" - spunea Kessler.

"Las' ca n-arata rau la cum ti-am facut-o eu mai nou!" :D

Printre ultimele modificari pe care le-am efectuat a fost si "renovarea" completa a unor interioare pe care autorul texturii nu le-a modificat. Ce zici, cum mi-a iesit?
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 12, 2014, 03:27:40 PM
Peretii unor pivnite aratau ingrozitor, parca erau acoperiti cu cine stie ce mizga, de-ti venea sa vomiti, si din pacate autorul texturii a omis sa-i schimbe, asa ca m-am pus eu sa-i refac, ca nu pot juca cu placere in niste stagii in care decorul arata mai rau ca o troaca de porci! XD
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 14, 2014, 02:04:19 AM
Asa, si tapetul ala ponosit, jos cu el! Aveti acum ceva mai de calitate pe pereti, inclusiv dusumeaua.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 14, 2014, 02:06:09 AM
Am schimbat si tablourile, inlocuindu-le cu ceva mai nou si mai reprezentativ pentru ambianta locala generala.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 14, 2014, 04:44:14 PM
Peretii de la subsolul stagiului "Secret Weapons Facility" refacuti de mine cu filtrul "Craquelure" aplicat peste textura autorului. Looks better, right?
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 14, 2014, 09:14:23 PM
Am reusit sa ma uit doar la prima pagina si nici acolo complet, pentru ca am consumat banda de Internet alocata pe luna asta :(. Sunt multe de spus, dar in primul rand apreciez mult munca pe care ai depus-o. Spun asta, pentru ca, nu este usor sa schimbi sau sa imbunatatesti o textura. Intr-adevar ai schimbat complet jocul, iar cu noua infatisare chiar imi place cum arata jocul, eu care nu sunt fan RTCW. Aerul pe care l-ai adus in joc, este unul demn de anul 2014, bravo!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 17, 2014, 06:16:06 PM
Multumesc mult de apreciere! ;) Nimic nu e mai placut decit sa vezi cum munca ta este laudata si cum efortul si meritele iti sint recunoscute! Adevarul e ca cea mai mare parte a texturii a fost creata de catre cei doi autori initiali, cel de-al treilea - adica autorul texturii actuale - n-a facut decit sa combine ambele texturi intr-una singura, iar eu ma stradui zilnic din rasputeri sa imbunatatesc si sa perfectionez pe cit pot si ma pricep rezultatul final. Se poate spune ca e intr-adevar destul de lucru cind efectuezi modificari de genul asta, mai ales din moment ce ele ar trebui facute cu un program anume conceput pentru asa ceva - adica GTK Radiant in cazul de fata. Iar eu, cum nu am programul acesta, sint nevoit sa fac totul "manual" si uneori chiar la nimereala, oarecum pe ghicite, adica trebuie sa iau scriptul stagiului in care vreau sa modific (sau sa introduc) o anumita textura, sa caut acolo numele pozei/texturii pe care vreau sa o editez/inlocuiesc, apoi trebuie sa caut in folderele fisierului pk3 atit textura respectiva cit si cea noua - adica cea pe care o voi folosi/introduce in locul celeilalte, apoi trebuie copiata/mutata poza, dupa care pornesc jocul sa vad daca mi-a reusit. Si de multe ori nu imi iese, deoarece nu e asa cum credeam initial, pentru ca o gramada de texturi sint foarte asemanatoare si ori o inlocuiesc pe cea pe care nu trebuie, ori formatul nu e compatibil, ori apare textura si in alte locatii unde nu ar trebui si atunci imi dau seama ca nu aceea era poza ce trebuie inlocuita, ci alta... ori primesc alte erori pe care nu le mai descriu acum din ratiuni de spatiu.

Ideea e ca nu e chiar asa de greu de facut ce fac eu, nici macar nu iti trebuie cunostinte avansate in Photoshop, insa e nevoie de multa rabdare si cit mai multa experienta cu toate texturile jocului: numele pozelor, formatul lor, dimensiunile lor, locatia lor, etc. Cu alte cuvinte, trebuie sa stii cam tot jocul pe dinafara, adica fiecare textura, de la cea mai mica pina la cea mai mare si de la cea mai putin frecventa pina la cea mai des intilnita, toate trebuie sa le stii cum se numesc, in ce folder sau subfolder se afla, ce format au, ce dimensiune au, ce proprietati au si ce efect are inlocuirea lor. Deci iti trebuie o memorie de elefant, lol! E mare harababura la capitolul asta, din pacate.

Sper sa iti revina cit mai curind viteza de net ca sa poti viziona si celelalte poze. Pina atunci incerc sa uploadez niste modificari de ultima ora cu stickul asta prapadit, ramine de vazut daca reusesc...
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 17, 2014, 06:34:42 PM
Am cautat, gasit, downloadat si modificat o alta textura pentru a inlocui anumiti pereti ignorati de autorul texturii. Sint mindru si bucuros de cum a iesit! :D Incepeam sa ma satur sa folosesc doar fisierele din textura noua atunci cind efectuez imbunatatiri, asadar un pic de aer proaspat adus de mine nu strica, este?

Poza nr. 1 = jocul cu textura originala
Poza nr. 2 = jocul cu textura mea
Poza nr. 3 - jocul cu textura autorului hartii
Poza nr. 4 = jocul cu textura mea
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 17, 2014, 06:40:15 PM
"- Sergent, raporteaza! A venit pina la urma primavara?"

- Da, sa traiti! Priviti numai afara, sa vedeti ce multa verdeata avem acum, dom' sef!"


Nu e chiar Far Cry, dar tot e alta treaba, corect?

Modificarea imi apartine, dar nu stiu inca cum sa refac si copacii, mai am de lucru la ei, si bazindu-ma pe experienta capatata pina acum, nu prea cred ca voi reusi sa-i refac prea curind, din pacate...

Oricum, eu zic ca arata mai bine acum. Cui nu-i place verdele ii spun ca si asa era - si mai este si acum, de altfel - prea multa culoare maro in joc.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 23, 2014, 06:34:55 PM
Poftim dinamita nazista! Acum sa vedem daca iti mai da mina sa te pui cu mine!

PS: dinamita asta eu am creat-o modificind-o pe cea din textura, deoarece autorul texturii n-a imbunatatit-o cine stie ce...


Intr-adevar îmbunatățirea este evidenta la dinamita. Referitor la tot ce am vazut pana acum, sincer ti-e mai mare dragu sa joci RTCW. Imbunatatirea este evidenta si este demna de anul 2014 pentru RTCW. Ar fi interesant daca ai putea sa faci un patch care sa adauge automat aceste texturi pentru ca sunt multi fani care si le-ar dori.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 23, 2014, 06:35:58 PM
Acu-i acu! Care se apropie de mine il spirtec cu noul meu pumnal proaspat ascutit :D

Pumnalul ca pumnal, dar gresia este mult mai clara si mai definita!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 23, 2014, 06:37:09 PM
Scene din harta "Stolen Artifact". Si caramizile inzapezite au fost reprelucrate!  :)

Fulgii de pe caramizi sunt foarte subtili, imi place!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 23, 2014, 06:41:31 PM
Cutii noi si de calitate. Probabil au trecut si ei de la posta de stat la curieri privati! XD


PS: in a 3-a poza se observa si peretii noi si dalele noi de piatra ale podelei.

In a 3-a poza, dalele de piatra ar trebui sa pastreze o culoare ca si a peretelui superior, apropiata de gri. Stiu ca exista o combinatie a culorilor care trebuie respectata, adica sa fie nuante de culori apropiate. Bine este doar o parere, stii tu gusturile nu se discuta, mai ales ca trebuie prin texturi sa amplifici groaza!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 23, 2014, 06:44:53 PM
Nici lansatorul de rachete n-a fost uitat. Am mai pomenit despre dalele de piatra violete?  8)

Lansator este mul mai clar, cifrele se vad mult mai bine. Dalele sunt mult mai clare, iar culoarea se potriveste bine aici.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 23, 2014, 06:50:58 PM
"- Sergent, raporteaza! A venit pina la urma primavara?"

- Da, sa traiti! Priviti numai afara, sa vedeti ce multa verdeata avem acum, dom' sef!"


Nu e chiar Far Cry, dar tot e alta treaba, corect?

Modificarea imi apartine, dar nu stiu inca cum sa refac si copacii, mai am de lucru la ei, si bazindu-ma pe experienta capatata pina acum, nu prea cred ca voi reusi sa-i refac prea curind, din pacate...

Oricum, eu zic ca arata mai bine acum. Cui nu-i place verdele ii spun ca si asa era - si mai este si acum, de altfel - prea multa culoare maro in joc.

Verdele este prea puternic ar trebui sa fie unul mai palid un pic (chestie de gusturi). Cred ca la copaci este mult de lucru, practic banuiesc ca ar trebui refacuti. Nu este mai usor daca fotografiezi un brad si il inserezi in cadru?

Oricum per total eu zic ca ai schimbat complet jocul, felicitari! Acum ar fi interesant daca ai putea sa faci un patch care sa aplice noile texturi si sa vezi cum ai putea sa vinzi noul patch?!?

Cred ca ti-am dat de gandit.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 23, 2014, 11:05:51 PM
"Intr-adevar îmbunatățirea este evidenta la dinamita."

Dinamita mi-a iesit chiar bine, dar am si muncit vreo 5 ore la ea :)

"In a 3-a poza, dalele de piatra ar trebui sa pastreze o culoare ca si a peretelui superior, apropiata de gri. Stiu ca exista o combinatie a culorilor care trebuie respectata, adica sa fie nuante de culori apropiate."

Culorile se pot modifica fara probleme, eu insumi am tot jonglat cu ele si am sfirsit prin a face n variatiuni pe aceeasi tema. Odata ce ai invatat cum se creeaza o textura, e cit se poate de usor sa-i schimbi culorile cu Photoshop.

"Verdele este prea puternic ar trebui sa fie unul mai palid un pic (chestie de gusturi). Cred ca la copaci este mult de lucru, practic banuiesc ca ar trebui refacuti. Nu este mai usor daca fotografiezi un brad si il inserezi in cadru?"

Da, si eu zic ca verdele este destul de puternic, insa se poate diminua fara probleme intensitatea lui. Din pacate nu pot face mai nimic cu copacii intrucit sint in format Targa si au prea multe spatii goale intre crengi... nu stiu cum sa-ti explic. Daca deschid textura cu Photoshop, imi arata copacul si spatiul din fundal e rasterizat, e cu patratele albe si negre, si nu pot salva in asa fel incit sa ramina spatiul rasterizat - care trebuie sa apara drept spatiu gol in joc, numai daca as salva poza in format .dds (direct draw surface), iar daca fac asta, jocul nu o mai recunoaste. Am incercat in fel si chip, insa pina acum nu mi-a iesit... :(

"Oricum per total eu zic ca ai schimbat complet jocul, felicitari! Acum ar fi interesant daca ai putea sa faci un patch care sa aplice noile texturi si sa vezi cum ai putea sa vinzi noul patch?!?"

Nu are rost sa incerc sa fac vreun patch deoarece intreaga textura este doar un simplu fisier cu extensia "pk3" care trebuie copiat in folderul "Main" al jocului si care se poate deschide fara probleme cu Total Commander, deci e cit se poate de simplu pentru oricine sa editeze textura. Atita doar ca continutul acestui .pk3 este vital, el cuprinde toate "bunataturile" astea noi. E ca un calculator: nu conteaza cum ii arata carcasa, ci ce se afla inlauntrul ei. Iar in privinta comercializarii, nu stiu in primul rind cit de legal ar fi sa o fac, deoarece eu n-am facut decit sa modific ce au creat altii, n-am inceput eu textura asta de la zero ca sa ma pot declara in mod oficial autorul ei, adica detinatorul drepturilor asupra ei. AidanDemon - pseudonimul de internet al autorului acestei texturi - nu e nici macar el creatorul ei, ci si el doar a preluat elementele de la alte doua texturi create pentru acest joc de catre altii, plus niste sunete noi, si a mai inclus si el ceva de la el, asa cum spuneam si in primul meu post din acest topic. Asadar, rezultatul final e, cum ar zice americanii, "a coordinated effort". Iar eu am facut la fel ca ei, am jucat in nestire jocul cu texura asta noua si din moment ce mi-a placut asa de mult, am facut tot posibilul sa invat sa o editez, ca sa imi aduc si eu contributia si am continuat modificarea texturii, completind in toate locurile in care m-am priceput "spatiile goale" lasate de cei de dinaintea mea, si inlocuind in multe alte locuri cu creatii de-ale mele. Ar fi totusi o mare chestie daca as putea sa vind textura dupa ce o pun 100% la punct! :D Ar fi intr-adevar ceva, nu zic nu! Insa pina si textura asta e de downloadat pe gratis, asa ca nu stiu daca s-ar gasi cineva care sa dea bani pe una creata de mine...

"gresia este mult mai clara si mai definita!"

Daca tot spui ca iti place mai mult gresia acum, hai ca uploadez pozele cu noua textura creata de mine, am schimbat aproape complet tot stagiul Xlabs cu ea. Sint curios daca iti va place. Nu mai uploadez si pozele cu jocul normal - adica cu textura originala - ci numai modificarile mele noi, OK?
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 23, 2014, 11:13:24 PM
Noua gresie creata de mine! Si desigur, modificari de ultima ora referitoare la metalul din multe stagii, inclusiv cel de aici. Bucatile alea de fier ruginit au fost schimbate cu un albastru numai bun pentru mine. Desigur, apropo de gusturi, pentru cei ce prefera alte nuante, culorile sint usor de schimbat. Si am reusit in sfirsit sa schimb si usile, mare bucurie a fost pe capul meu cind mi-am dat in final seama cum trebuia procedat :D
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 25, 2014, 11:48:00 AM
Intr-adevar si gresia si usile sunt reusite, imi plac, totusi parca schimba atmosfera jocului in sensul ca il aduce mai aproape de anii '70, nu?
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 25, 2014, 11:01:12 PM
Intr-adevar si gresia si usile sunt reusite, imi plac, totusi parca schimba atmosfera jocului in sensul ca il aduce mai aproape de anii '70, nu?

Poate, nu stiu. Eu m-am straduit sa modific jocul in asa fel incit sa iasa cit mai pe placul meu, mai ales ca, dupa cum spuneam, odata ce ai invatat cum trebuie modificata textura, oricine o poate personaliza dupa bunul plac doar cu ajutorul Photoshop-ului. Cind am inceput sa lucrez la editarea si completarea texturii n-am avut in cap vreo idee anume, adica nu m-am gindit sa fac jocul sa aiba o ambianta si un feeling mai apropiat de deceniul 7 sau de oricare altul, ci doar sa completez dupa gustul meu creatia autorului, deoarece a lasat-o neterminata, iar pe site-ul de unde am downloadat-o nu scrie cind si mai ales daca o va pune la punct 100% in viitorul apropiat.

In orice caz, postez acum ultimele modificari: Castelul Schustaffel. Autorul n-a lucrat mai deloc la el, asa ca am trecut eu la treaba si dupa o (foarte lunga) noapte alba am reusit urmatoarele:
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 25, 2014, 11:31:54 PM
Am mai refacut inca o data covoarele folosind o textura noua creata de mine. Imi place mai mult decit cea folosita de autorul texturii, mai ales ca am observat deja ca multe din pozele noi incluse in textura sint de fapt pozele din jocul original, insa reprelucrate cu Photoshop CS4 la rezolutie mai mare. Deci nici macar cei care au creat textura asta noua nu au fost prea inventivi, se prea poate ca eu insumi sa fi muncit mai mult la ea prin faptul ca am inserat alte texturi in joc. E cit se poate de usor sa dai un resize cu Photoshop la o poza, deci nu prea mai am mare respect pentru cei care au creat textura pe care am downloadat-o. Eu macar am cautat mult si bine pe net poze dupa poze ca sa CREEZ o textura noua, nu doar sa maresc cu Photoshop dimensiunea unor poze deja existente!  >:(

Si fac pariu ca cei care au creat textura aveau un internet rapid, nu unul prin stick - care merge ca melcul, asa ca mine - deci ar fi putut face treaba mai buna, prin urmare eu zic ca din acest motiv meritul meu e si mai mare in fata lor!

OK, si acum ultima tura de poze. As fi putut face mai multe poze, dar cu stickul asta prapadit e mare minune ca am reusit sa le uploadez si pe astea. In orice caz, eu sustin din proprie si indelungata experienta ca pozele nu sint suficiente pentru a conferi feelingul necesar, ci sint doar niste mostre menite sa dea fanilor jocului o idee referitoare la ce am adus eu (si altii) nou in acest vechi shooter. Altfel spus, numai jucind jocul cap-coada intai cu texturile originale si apoi cu texturile noi poti sa iti dai seama cit mai bine de diferenta, numai asa poti savura cit mai pe deplin noua atmosfera creata de aceste modificari.

Spuneai ca nu stii sa existe "o versiune reconstruita in HD", iar cea creata de autorul acesteia e incompleta si in multe locuri e facuta de mintuiala (pozele cu rezolutia marita), asa ca in ultimele saptamini am aplicat un dicton optimist pe care l-am auzit acum multi ani: "La urma urmelor, daca nimeni nu iti ofera ceea ce iti doresti, e normal (sa incerci barem) sa ti-l oferi singur." Cine a spus asta a avut perfecta dreptate!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 28, 2014, 08:59:07 AM
Am mai refacut inca o data covoarele folosind o textura noua creata de mine. Imi place mai mult decit cea folosita de autorul texturii, mai ales ca am observat deja ca multe din pozele noi incluse in textura sint de fapt pozele din jocul original, insa reprelucrate cu Photoshop CS4 la rezolutie mai mare. Deci nici macar cei care au creat textura asta noua nu au fost prea inventivi, se prea poate ca eu insumi sa fi muncit mai mult la ea prin faptul ca am inserat alte texturi in joc. E cit se poate de usor sa dai un resize cu Photoshop la o poza, deci nu prea mai am mare respect pentru cei care au creat textura pe care am downloadat-o. Eu macar am cautat mult si bine pe net poze dupa poze ca sa CREEZ o textura noua, nu doar sa maresc cu Photoshop dimensiunea unor poze deja existente!  >:(

Si fac pariu ca cei care au creat textura aveau un internet rapid, nu unul prin stick - care merge ca melcul, asa ca mine - deci ar fi putut face treaba mai buna, prin urmare eu zic ca din acest motiv meritul meu e si mai mare in fata lor!

OK, si acum ultima tura de poze. As fi putut face mai multe poze, dar cu stickul asta prapadit e mare minune ca am reusit sa le uploadez si pe astea. In orice caz, eu sustin din proprie si indelungata experienta ca pozele nu sint suficiente pentru a conferi feelingul necesar, ci sint doar niste mostre menite sa dea fanilor jocului o idee referitoare la ce am adus eu (si altii) nou in acest vechi shooter. Altfel spus, numai jucind jocul cap-coada intai cu texturile originale si apoi cu texturile noi poti sa iti dai seama cit mai bine de diferenta, numai asa poti savura cit mai pe deplin noua atmosfera creata de aceste modificari.

Spuneai ca nu stii sa existe "o versiune reconstruita in HD", iar cea creata de autorul acesteia e incompleta si in multe locuri e facuta de mintuiala (pozele cu rezolutia marita), asa ca in ultimele saptamini am aplicat un dicton optimist pe care l-am auzit acum multi ani: "La urma urmelor, daca nimeni nu iti ofera ceea ce iti doresti, e normal (sa incerci barem) sa ti-l oferi singur." Cine a spus asta a avut perfecta dreptate!

WOW, imaginiile sunt perfecte, deci chiar a meritat munca cu stickul prapadit. Adevarul este ca stickul prapadit face minuni, cu ajutorul lui am reusit sa implementez forumul. A fost o paranteza. Practic jocul in acest moment este reeditat nu neaparat complet, dar aduce "feelingul" la un alt nivel, parca revad anii '40 nu in imagini color, ci in HD ! Bravo.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 28, 2014, 09:04:33 AM
Intr-adevar si gresia si usile sunt reusite, imi plac, totusi parca schimba atmosfera jocului in sensul ca il aduce mai aproape de anii '70, nu?

Poate, nu stiu. Eu m-am straduit sa modific jocul in asa fel incit sa iasa cit mai pe placul meu, mai ales ca, dupa cum spuneam, odata ce ai invatat cum trebuie modificata textura, oricine o poate personaliza dupa bunul plac doar cu ajutorul Photoshop-ului. Cind am inceput sa lucrez la editarea si completarea texturii n-am avut in cap vreo idee anume, adica nu m-am gindit sa fac jocul sa aiba o ambianta si un feeling mai apropiat de deceniul 7 sau de oricare altul, ci doar sa completez dupa gustul meu creatia autorului, deoarece a lasat-o neterminata, iar pe site-ul de unde am downloadat-o nu scrie cind si mai ales daca o va pune la punct 100% in viitorul apropiat.

In orice caz, postez acum ultimele modificari: Castelul Schustaffel. Autorul n-a lucrat mai deloc la el, asa ca am trecut eu la treaba si dupa o (foarte lunga) noapte alba am reusit urmatoarele:

Se vede ca ai pus mult suflet, iar texturile sunt redesenate pana la cel mai mic detaliu. Imi aduc aminte de primul joc pe care l-am vazut pe o placa 3D VooDoo, efectiv era o placere sa stai sa vezi jocul, nu neaparat sa te joci :) Aceeasi placere o retraiesc si acum.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on June 21, 2014, 11:18:17 PM
Modificare de ultima ora: am gasit pina la urma si textura apei, asadar am reprelucrat-o. Desigur ca nu am reusit s-o fac sa arate ca apa din Far Cry, insa nici nu cred ca s-ar putea face asta, din moment ce e vorba de un simplu fisier static, spre deosebire de Far Cry, care e mult mai complicat. In orice caz, eu zic ca tot am facut ceva, in sensul ca apa arata mai frumos si mai realist acum. Pacat ca din cauza vitezei slabe a stickului nu pot uploada mai multe poze...

Apa din stagiul "Forest":
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on June 21, 2014, 11:23:08 PM
Si apa din stagiul "Norway", de fapt marea.

...sau Oceanul Arctic, cum naiba se numeste, ca nu ma pricep la geografie...  ::)
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on June 22, 2014, 07:49:01 AM
WOW, ultima imagine (86a) ti-a reusit foarte bine!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on July 06, 2014, 05:55:18 AM
Inca o modificare de ultima ora: am reprelucrat un pic una din hartile mele preferate: Wotan! E o harta custom-made, adica creata de un modder, in finalul careia trebuie sa distrug un altar de sacrificiu cu ajutorul caruia nazistii planuiesc sa il invoce pe zeul Wotan. In textura originala a hartii erau cam putine... nu stiu cum sa le numesc, hai sa le zic "buline" deasupra altarului, asa ca am trecut eu la treaba si le-am inmultit, colorindu-le totodata in galben. Desigur, se pot colora in orice culoare. Dar sa vezi ce frumos arata in joc, in sensul ca se afla in continua miscare, fapt ce nu se poate vedea in poze!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on July 06, 2014, 09:22:04 AM
A prins viata altarul cu noile "buline"!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on July 06, 2014, 11:46:28 PM
A prins viata altarul cu noile "buline"!

Da, intr-adevar! Si de dragul lui, mai uploadez niste poze cu modificari de ultim minut atit la adresa "bulinelor" cit si cu prezenta lui Wotan insusi in mijlocul lor! :P

PS: nu stiu daca ai remarcat, dar tot noaptea ma apuca inspiratia cind vine vorba de modding, stau de regula de la 12 noaptea pina dimineata si tot mesteresc la modificarile mele  :D
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on July 17, 2014, 03:29:41 AM
"WOW, ultima imagine (86a) ti-a reusit foarte bine!"

Mersi, dar ce zici atunci de ultima modificare la apa pe care am reusit-o recent? Ii fac concurenta Far Cry-ului deja cu ce grafica/fizica am reusit sa-i confer texturii de apa, ce zici? :D :D
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on July 17, 2014, 11:43:49 AM
Foarte reusita modificarea. Asa cum zici incepi sa ii faci concurenta lui Far Cry, si cred ca vei reusi sa aduci jocul mai aproape de cele moderne doar cu ajutorul texturilor.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on August 26, 2014, 07:04:05 AM
Inca o mica modificare de ultima ora: mi-era ciuda ca desi reusisem sa schimb usile, nu am putut atunci sa fac in asa fel incit sa pastrez pe ele simbolurile/desenele ce existau initial, asadar m-am ambitionat acum si am reusit sa pun alte simboluri destul de asemanatoare ce se potrivesc foarte bine, zic eu: "vulturul nazist" in usile din stagiile normale si simbolul "Biohazard" in diferite forme pe usile din stagiul Xlabs.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on August 29, 2014, 07:28:14 AM
Iar m-am apucat sa lucrez noaptea la preaiubitul meu RTCW, adica la textura pe care o mesteresc ca obsedatul. Cred ca sint cel mai mare maniac Wolfenstein din Romania, lol! Se pare ca, in cazul meu, pasiunea combinata cu munca noaptea dau randament mare, rezultatul e in cele 6 poze de mai jos:
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on September 01, 2014, 09:02:42 PM
Dupa munca si rasplata. Acum daca cineva cauta pe motorul google: "texturi pentru RTCW", va gasi posturile tale. Simbolurile arata mult mai bine, si texturile noi pe care le-ai creat iti fac placere sa-l rejoci!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on September 04, 2014, 09:32:11 AM
Inca o data, multumesc!  :D

Iata si ultimele eforturi din luna august:

1) Pozele 105, 106 si 107 = noua textura pentru teren/pamint zgrunturos. Am creat mai multe texturi de acest fel si am uploadat poze cu ele nu demult, asa ca astept sa-mi spui pe care dintre ele o consideri mai reusita.

2) Pozele 109, 110, 111, 112, si 113 = noua reprelucrare a tuturor texturilor de metal din joc. Am stat vreo 5 ore pina sa le pun pe toate la punct. Dar nu-mi pare rau! Desigur, nu sint 100% multumit de acest nou metal, asadar e posibil sa il refac in viitor daca gasesc sau reusesc sa creez una care sa mi se para mai potrivita.

Plus desigur, multe alte imbunatatiri minore la restul texturii, pe care, din cauza vitezei slabe de net, nu le pot prezenta. Deocamdata ma stradui din rasputeri sa refac copacii, dar inca am mari dificultati la partea asta, si lucrez si la noi texturi pentru cer, "new sky textures". Nici aici nu merge ca pe roate, ramine de vazut ce am sa izbutesc...

PS: sper sa inceapa sa iti mearga netul mai bine, sa mai putem discuta si pe Facebook.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on September 04, 2014, 09:47:52 AM
Pozele 114, 115, 116 si 117 = noua textura pentru pavajul/asfaltul din stagiul "Assault" insotita de restul texturilor mai noi (metalul, usile, zidurile, etc). Nici asta nu mi se pare chiar excelenta, dar totusi imi place mai mult decit ce a facut autorul texturii initiale. Tu cum o consideri?
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on September 09, 2014, 06:34:21 AM
Un pic de varietate la textura zapezii in anumite stagii, doua poze noi cu "Mustaciosul" pentru tablourile lor, un nou logo (sau nu stiu exact cum sa-i spun) pentru meniul de pauza si un nou loading screen sint creatiile de azi-noapte:
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on September 15, 2014, 08:52:25 PM
Mi-a revenit netul. Eu ti-as propune la meniul de pauza sa iti pui semnatura ta, ca doar ai muncit din greu sa refaci texturile.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 23, 2015, 01:51:38 PM
Am revenit cu noile texturi la care am lucrat anul acesta. Marturisesc ca nu prea am avut timp de Wolfenstein, deoarece m-am pus zdravan pe alte jocuri, insa tot cautind si cercetind intr-o seara acum vreo 3 luni la un club de net, am gasit, dus acasa si prelucrat citeva texturi noi pentru iarba, zapada si peretii criptelor.

Primele pe lista: meniul nou!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 23, 2015, 03:33:37 PM
OK, acum urmeaza noua textura de iarba, plus copacii. M-am chinuit mult pina am reusit sa inteleg cum trebuie reprelucrata textura copacilor, a fost probabil cea mai grea de efectuat modificare de pina acum, dar nu m-am dat batut si pina la urma am reusit :D

Observa cu atentie scoarta copacilor, am lucrat mult la ea, ce zici: seamana bine cu felul in care ar trebui sa arate un copac? Cit mi-a permis motorul grafic al jocului si experienta dobindita pina acum, sper ca am reusit destul de bine.

Desigur ca puteam sa colorez frunzele in orice alta culoare, dar am preferat sa le fac galbene, nu verzi, deoarece peisajul e si asa plin de verde, iar daca le faceam in rosu/caramiziu, nu ar fi iesit prea bine contrastul din cauza ca scoarta copacilor e maro. Hai sa presupunem ca e toamna in joc, si de aceea frunzele sint galbene :)

Nu mai tin minte daca am mai postat anul trecut noua textura cu cerul, dar sper ca se vede destul de bine in poze. Oricum, dupa cum spuneam si alta data, una e sa privesti pozele si alta e sa joci jocul, in sensul ca doar gameplay-ul iti poate releva cum se cuvine experienta noilor texturi.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 23, 2015, 03:39:27 PM
Acum noua textura a zapezii. Sint curios cum o sa ti se para, deoarece nici aceasta nu mi se pare chiar 100% perfecta, dar in comparatie cu precedentele o consider totusi mai reusita si mai realista.

Dupa cum observi, am modificat si copacii inzapeziti, pe cit am putut, sper ca arata mai bine decit inainte, adica au ramurile mai incarcate de nea decit erau initial.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 23, 2015, 04:33:03 PM
Si in final, modificarile facute la peretii criptelor. Poate ca nu e cine stie ce foarte mare diferenta fata de textura initiala, dar am incercat pe cit m-am priceput mai bine. Oricum, peretii criptelor si peretii in general vor fi primele texturi la care ma voi stradui in viitorul apropiat sa adaug efectul "Bump Map" despre care iti spuneam, asa ca sper sa ofer surprize placute la acest capitol cit de curind :)
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 23, 2015, 04:34:56 PM
Si in stagiul "Church" am refacut tot ce am putut, inclusiv marmura din ultima poza.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on May 23, 2015, 04:57:54 PM
Scuze, am uitat de cerul nou noaptea - cu luna facuta de mine cu tot, si de noul "vultur nazist" ca "emblema" pe usile domnilor SS.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 23, 2015, 06:29:05 PM
Scoarta copacilor se aproprie de realitate. Ai putea sa prelucrezi frunzele? Cred ca ti-ar lua mult timp sa pui cate o frunza pe fiecare ramura? Culorile le-ai ales bine, nu e bine sa fie prea mult verde sau dintr-o culoare, ca ametesti la un moment dat. Cerul este aproape real, nu stiu daca si-ar dori cineva mai mult?!?


OK, acum urmeaza noua textura de iarba, plus copacii. M-am chinuit mult pina am reusit sa inteleg cum trebuie reprelucrata textura copacilor, a fost probabil cea mai grea de efectuat modificare de pina acum, dar nu m-am dat batut si pina la urma am reusit :D

Observa cu atentie scoarta copacilor, am lucrat mult la ea, ce zici: seamana bine cu felul in care ar trebui sa arate un copac? Cit mi-a permis motorul grafic al jocului si experienta dobindita pina acum, sper ca am reusit destul de bine.

Desigur ca puteam sa colorez frunzele in orice alta culoare, dar am preferat sa le fac galbene, nu verzi, deoarece peisajul e si asa plin de verde, iar daca le faceam in rosu/caramiziu, nu ar fi iesit prea bine contrastul din cauza ca scoarta copacilor e maro. Hai sa presupunem ca e toamna in joc, si de aceea frunzele sint galbene :)

Nu mai tin minte daca am mai postat anul trecut noua textura cu cerul, dar sper ca se vede destul de bine in poze. Oricum, dupa cum spuneam si alta data, una e sa privesti pozele si alta e sa joci jocul, in sensul ca doar gameplay-ul iti poate releva cum se cuvine experienta noilor texturi.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 23, 2015, 06:30:51 PM
Imi place cum a iesti, parca e mult mai relaxant cand e iarna!

Acum noua textura a zapezii. Sint curios cum o sa ti se para, deoarece nici aceasta nu mi se pare chiar 100% perfecta, dar in comparatie cu precedentele o consider totusi mai reusita si mai realista.

Dupa cum observi, am modificat si copacii inzapeziti, pe cit am putut, sper ca arata mai bine decit inainte, adica au ramurile mai incarcate de nea decit erau initial.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 23, 2015, 06:35:30 PM
Cerul e foarte realist, si vulturul la fel. Oare pe coltul de cladire ai putea sa pui mai mult anti-aliasing?

Scuze, am uitat de cerul nou noaptea - cu luna facuta de mine cu tot, si de noul "vultur nazist" ca "emblema" pe usile domnilor SS.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on May 23, 2015, 06:47:20 PM
Pavelele arata bine, eventual culoarea la marmura sa o faci un gri deschis, s-ar potrivi mai bine. Bine daca nu e mult de lucru.

Si in stagiul "Church" am refacut tot ce am putut, inclusiv marmura din ultima poza.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on June 08, 2015, 04:40:45 AM
Quote
Oare pe coltul de cladire ai putea sa pui mai mult anti-aliasing?

Din pacate RTCW nu are anti-aliasing. Am cautat mult si bine pe net sa vad daca nu a reusit cineva cumva sa introduca anti-aliasing in acest joc, dar motorul sau grafic, fiind destul de vechi, nu permite (actualmente barem) asa ceva. Si filtrul anisotropic pe care eu il folosesc tot timpul la maxim exista doar in patch-ul neoficial 1.42c pe care il folosesc eu.

Acum ma stradui sa reprelucrez singele cit mai bine, caci a fost printre primele modificari pe care am dorit de la bun inceput sa le efectuez. Singele normal din joc nu numai ca e prea putin, ci mai e si tare spalacit si arata foarte prost.

Cum ti se pare? Inca sint la inceput cu singele, la fel ca si in cazul copacilor, mie cel putin mi-e tare greu sa il creez ca sa iasa cit mai bine, unde mai pui ca texturile de singe sint asa de multe si imprastiate total haotic in joc, ca pina le gasesc locul si le inlocuiesc efectiv ametesc.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on June 09, 2015, 08:56:08 PM
Singele pare corespunzator in unele imagini in altele pare mai putin decat ar trebui, insa depinde de mai multi parametri care poate ca imi e greu acum sa ii i-au in calcul
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on July 11, 2015, 02:30:39 PM
Dorind sa diversific si mai mult texturile jocului, am incercat sa refac peretii stagiului "Church" folosind niste efecte care sa redea peretii mai ''in relief'' sa zic asa. Sper ca am reusit cit de cit:
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on July 11, 2015, 02:38:39 PM
Totodata, am incercat sa nu fac peretii nerealist de stralucitori, insa am "umblat" si la efectele de lumina, si chiar daca nu am folosit efectul Bump Map, sper ca detaliile se vad mai limpede acum, deoarece RTCW are multe stagii in care luminozitatea e destul de scazuta.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on July 11, 2015, 03:55:32 PM
Pare mult mai realist, insa ai putea sa rezolvi problemele de imbinare ale texturi? La imaginea 6a se observa ca nu au fost "lipite" corect texturile.

Pereti ies bine in relief, imi place cum a iesit, chiar daca nu reusesti sa rezolvi problema de imbinare.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on July 15, 2015, 03:38:00 AM
Pare mult mai realist, insa ai putea sa rezolvi problemele de imbinare ale texturi? La imaginea 6a se observa ca nu au fost "lipite" corect texturile.

Pereti ies bine in relief, imi place cum a iesit, chiar daca nu reusesti sa rezolvi problema de imbinare.

Texturile sint in regula, nu e vorba ca nu se imbina bine, atita doar ca din unghiul in care le-am facut nu se observa prea bine faptul ca sint alti pereti acolo. Mai pune la socoteala si intunericul din stagiul repectiv. Dar te asigur ca sint imbinate corect, doar pozitia in care eram cind am facut pozele si obscuritatea locului nu permit sa se vada ca imbinarea e corecta. Am fost atent sa fac pozele in locuri unde sa se observe cit mai bine detaliile texturii la acesti noi pereti, iesirea lor in relief si efectul de propagare al luminii pe ei, plus atmosfera generala. Deci e vorba doar de pozitia/unghiul in care au fost facute screenshot-urile :)

Am incercat sa mai refac singele, ca sa fie in cantitate mai mare, dupa cum am incercat de fapt si initial, insa nu prea am cum. Ideea e ca mi-a trebuit ceva timp ca sa imi dau seama ce si unde anume mai exact trebuie modificat, insa am observat faptul esential: conteaza foarte mult arma cu care omori dusmanii. Spre exemplu: daca ii injunghii cu cutitul sau ii impusc cu pistolul sau cu pusca iese singe relativ putin, dupa cum e de altfel si normal, adica realist, insa daca ii macelaresc cu Venom-ul, adica daca ii fac chisalita cu mitraliera rotitoare, atunci improasca singe din belsug si rezulta o potroaca "sanatoasa" de carne tocata din ei, dupa cum se vede in pozele de mai jos.

As fi putut incerca sa modific din nou textura singelui, dar pina la urma am decis sa nu abuzez, adica singele sa fie in cantitate ceva mai mare, dar nu chiar en-gros pina la exagerare, deoarece atunci cind omori un singur soldat nu "iese" o baie intreaga de singe dintr-un singur corp :D
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on July 27, 2015, 08:50:48 AM
Din grija de a nu mi se praji Radeonul din cauza caldurilor caniculare prin care, din nefericire, trecem in vara asta, m-am apucat sa mai joc RTCW, caci stiu foarte bine din experienta ca acest joc solicita foarte putin placa grafica, e axat mai degraba pe procesor, pe care mi-l ridica la cel putin 50%. Si cum americanul cu care am discutat in trecut prin mail-uri (cel care e un mapper destul de priceput si de experimentat pentru RTCW, face harti foarte reusite) a fost suficient de sincer in aprecierile sale la adresa texturilor mele, adica mi-a criticat multe dintre ele, spunindu-mi ca sint pe drumul cel bun, dar mai am destul de invatat si de lucrat pina sa fac texturi demne de toata lauda, m-am incapatinat sa reprelucrez din nou textura zapezii, caci el de asta s-a legat cel mai mult, neapreciind nici una din multiplele mele variatiuni pe aceasta tema. Ei bine, daca nici de data asta nu am reusit sa fac o textura a zapezii cit se poate de realista pentru cit e capabil motorul grafic al jocului, nu stiu ce sa mai spun. Am tras in nestire atit cu Photoshop-ul, cit si cu Fast Stone Image Viewer, plus am citit vreo 6 tutoriale pe net despre diferite efecte moderne si aplicatiile lor in jocuri mai vechi, am scormonit si pe YouTube, si in final, iata rezultatul.

Dupa cum se observa, textura asta nu mai e "valurita", daca o privesti de aproape arata cit se poate de realist, daca privesc de la inaltime se vede iar foarte OK, dupa parerea mea. Cel mai bine se vede desigur la intuneric. Si asta e doar rezultatul "initial", in sensul ca o mai pot modifica ulterior, daca voi considera necesar. In fine, fata de texturile precedente de zapada pe care le-am creat, aceasta din urma mi se pare cu adevarat admirabila. Spune-mi sincer, ma laud prea mult sau esti si tu de aceeasi parere?
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on July 28, 2015, 08:55:42 PM
Imi place textura de la zapada este mult mai uniforma si mai pufoasa. Sangele a iesit bine, cred ca ai stors tot ce se putea din motorul grafic al jocului?
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on July 30, 2015, 12:15:19 AM
Practic, motorul grafic al jocului se ocupa doar de renderingul texturilor, adica de display, de redarea texturilor in joc si de afisarea lor. Mai degraba eu ma storc incercind sa creez texturi care sa fie redate de motorul grafic la modul cit mai reusit. Aici e efortul: sa reusesc sa creez texturi compatibile cu ce poate motorul grafic al jocului sa afiseze corect.

Fiind satul de vechile dale de piatra, si considerind ca nu arata prea realist, asa HD cum erau initial, am decis sa inlocuiesc unele din ele cu o textura de gheata. Si nemaifiind multumit de cea pe care am folosit-o initial - inspirata din Call of Duty United Offensive, insa modificata de mine - am creat eu una, care imi place mai mult.
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: dorel_puchianu on July 30, 2015, 10:07:28 PM
Imi place cum arata. Felicitari, in spate sunt sigur ca se ascunde o munca colosala!
Title: Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
Post by: Jonathan Blackheart on July 31, 2015, 04:19:44 AM
Multumesc de aprecieri! Ei, adevarul e ca deja nu prea mai e vorba de o munca colosala, deoarece in lunile in care am lucrat la textura de cind m-am apucat de ea anul trecut, am cistigat destula experienta si implicit stiu ce si cum trebuie facut ca sa iasa cit mai aproape de cum vreau eu sa iasa.

In orice caz, daca ai observat, am incercat sa folosesc la textura de gheata prezentata mai sus un efect 3D asemanator cu cel folosit la noii pereti din stagiul Church, pe care i-am postat recent. Dar n-as zice ca mi-a reusit cine stie ce... Sau ma rog, mie personal mi se pare ca peretii aceia au iesit mai bine decit gheata asta cind vine vorba de reliefare 3D. In schimb, am reusit sa folosesc efectul Bump Map (daca il mai tii minte, cel cu efectele speciale de lumina) la o noua textura de gheata, si poftim cum a iesit. Din pacate, imbinarea ei cu restul texturilor e imposibila, deoarece ele sint prea drastic delimitate de catre script-ul jocului. Dar in fine, sper ca asta arata cu adevarat a gheata lucioasa, multumita lucrului cu efectul Bump Map.

Cum ti se pare?